کد خبر : 1941425 | 11 خرداد 1402 ساعت 20:19 | 449K بازدید | 145 دیدگاه

در دومین اردوی تیم ملی با امیر قلعه‌نویی؛

اعلام لیست تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا

امیر قلعه‌نویی 24 بازیکن را به اردوی مینی‌کمپ تیم ملی دعوت کرد.

اعلام لیست تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا

به گزارش "ورزش‌سه"، دعوت شدگان به فهرست اصلی عمدتا نفرات باشگاهی را تشکیل می‌دهند و تعداد 6 لژیونر نیز در این جمع حضور دارند. ضمن اینکه به دعوت شدگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به حضور آنها در کوران رقابت‌های لیگ، استراحت داده شده است. بنابر بیانیه تیم ملی فهرست نفرات اعزامی به مسابقات کافا در پایان این مینی کمپ برای این تورنمنت اعلام خواهد شد.

1882399

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به شرح زیر است: 

* دروازه‌بان‌ها:
پیام نیازمند (سپاهان) 
محمدرضا اخباری (تراکتور) 
حسین پورحمیدی (آلومینیوم)

* مدافعین میانی:
احسان حسینی (آلومینیوم اراک)
محمد دانشگر (سپاهان)
حسین کنعانی زادگان (الاهلی قطر)
عارف آقاسی (فولاد خوزستان)
امیر مهدی جانملکی (نساجی مازندران)

1882401

* مدافعین راست:
مهدی تیکدری (گل گهر سیرجان)
رامین رضاییان (سپاهان)

* مدافعین چپ:
احسان حاج صفی (از آا ک آتن یونان)
محمد نادری (آلتای اسپور ترکیه)

* هافبک‌های میانی:
غلامرضا ثابت ایمانی (پیکان)
علیرضا علیزاده (گل گهر سیرجان)
امید نورافکن (سپاهان)
محمد کریمی (سپاهان)

1882397

* وینگرها
امیرحسین حسین‌زاده (شالروا بلژیک)
مهران احمدی (ملوان)  
مهدی ممی‌زاده (صنعت نفت آبادان)
محمد قنبری (تراکتور)

* مهاجمین نوک: 
محمد جواد محمدی (هوادار)
شهاب زاهدی (پوشکاش)
محمدرضا آزادی (آلومینیوم اراک)
رضا اسدی (تراکتور)

1882398

- در ادامه نکات لیست 24 نفره مینی‌کمپ تهران توسط سایت فدراسیون فوتبال به شرح زیر اعلام شده است:
* این بازیکنان باید یکشنبه ۱۴ خرداد خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.
* همچنین بازیکنان مدنظر از استقلال و پرسپولیس به همراه مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی، صادق محرمی، سردار آزمون و مجید حسینی به دلیل دیر پایان یافتن بازی‌های باشگاهی بعد از پایان مینی کمپ به تیم ملی اضافه می‌شوند.
* برنامه تمرینی مشخص و اختصاصی برای نفرات یادشده در دوران استراحت پایان فصل در نظر گرفته خواهد شد.
* اللهیار صیادمنش به دلیل مراسم ازدواج در خارج از ایران و با اجازه سرمربی در این اردو غایب است و در اردوی بعدی بر اساس نظر سرمربی تیم ملی به اردو اضافه می‌شود.
*شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی در اختیار کادر پزشکی تیم ملی قرار خواهند گرفت و در خصوص آنها پیش از سفر به قرقیزستان تصمیم‌گیری می‌شود.

- در ادامه مروری داریم بر آخرین لیست تیم ملی که البته به دلیل حضور سرخابی‌ها در کوران مسابقات بدون اسامی بازیکنان ملی‌پوش این دو تیم و برخی لژیونرهای فوتبال ایران اعلام شده است:
*در خط دروازه قابل انتظار بود که با توجه به حضور بیرانوند و حسینی، نام اخباری، پورحمیدی و نیازمند در لیست باشد. باید دید در پایان این مینی کمپ نام امیر عابدزاده در فهرست تورنمنت کافا قرار خواهد گرفت یا مانند اردوی قبلی تیم ملی بار دیگر این سنگربان از تیم ملی دور می‌ماند.

1882400

* در قلب خط دفاعی شاهد حضور نام‌های جدیدی هستم، که احسان حسینی و امیرمهدی جانملکی شاخص‌ترین‌هایشان هستند.
* دعوت از محمد دانشگر به اردوی تیم ملی هم نکته بسیار مهمی است که این بازیکن برای اولین مرتبه پس از نمایش‌های خوب در سپاهان تجربه خواهد کرد و باید دید در ادامه شرایط برایش چطور پیش می‌رود.
* مهدی تیکدری در پست دفاع راست به اردوی تیم ملی فراخوانده شده، که البته قبلا در دوران اسکوچیچ نیز این تجربه را داشته است.
* در پست دفاع چپ محمد نادری بار دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرده و باید دید از فرصت جدید خود چطور بهره خواهد برد.
* در پست هافبک میانی نیز غلامرضا ثابت ایمانی و علیرضا علیزاده دو هافبک دفاعی پیکان و گل‌گهر در فصل گذشته، برای اولین مرتبه شانس حضور در اردوی تیم ملی را پیدا کرده‌اند.

1836761

* از نکات عجیب لیست جدید امیر قلعه‌نویی حضور مهران احمدی، مهدی ممی‌زاده و محمد قنبری است که هر سه بازیکن به ترتیب در ملوان، صنعت نفت و تراکتور روزهای خوبی را در لیگ بیست و دوم تجربه کرده‌اند.
* در پست مهاجم نوک هم شاهد اسامی غیرمنتظره هستیم. جواد محمدی مهاجم هوادار برای اولین مرتبه به اردوی تیم ملی رسیده است. همچنین محمدرضا آزادی و شهاب زاهدی هم در ترافیک بالای این بخش تیم ملی، در حالی که بازیکنان اصلی تیم ملی حضور ندارند، شانس خودشان را برای تمدید حضور در یک اردوی یک هفته‌ای در کمپ تیم ملی دنبال خواهند کرد.
* در نهایت باید به حضور دوباره رضا اسدی اشاره کرد که نامش در میان مهاجمان تیم قرار داده شده است.
* در پایان بار دیگر باید تاکید کرد که فهرست تیم اصلی ایران برای حضور در تورنمنت کافا پس از پایان این مینی کمپ و اضافه شدن لژیونرها و بازیکنان استقلال و پرسپولیس اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها