کد خبر : 1941447 | 11 خرداد 1402 ساعت 21:56 | 69.4K بازدید | 13 دیدگاه

رقیبان شهریار را از قلب قلعه‌نویی دور کردند؛

غیبت عجیب آقای گل‌ در لیست تیم ملی

یکی از نکات عجیب لیست جدید اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی، عدم حضور شهریار مغانلو است.

غیبت عجیب آقای گل‌ در لیست تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، با حضور امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی که پس از جام جهانی جانشین کارلوس کی‌روش شد، مشخص بود که این مربی توجه ویژه‌ای به شهریار مغانلو خواهد داشت، که در دوران حضور در سپاهان هم برای جذب او از پیکان اقدام کرده بود.
در فهرست جدید اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی برای حضور در اردوی فروردین ماه و دو بازی دوستانه برابر روسیه و کنیا، شهریار مغانلو در شرایطی برای دومین مرتبه شانس حضور در تیم ملی را پیدا کرد، که پیش‌تر در دوره ویلموتس مدت کوتاهی را در یک مینی‌کمپ در مرکز ملی فوتبال تجربه کرده بود.
این انتخاب در شرایطی بیشتر مورد توجه قرار گرفت، که سردار آزمون هم در اردوی فروردین ماه غایب بود و مغانلو این فرصت را پیدا کرد، تا در هر دو دیدار دوستانه برابر روسیه و کنیا از ابتدا بازی کند؛ دو حضوری که البته با گلزنی برای این بازیکن همراه نشد، اما این بازیکن حضور در 2 بازی با پیراهن تیم ملی را تجربه کرد.

1882416

حالا اما در فهرست جدید تیم ملی شاهد حضور بازیکنان جدیدی در راس خط هجومی تیم هستیم، که جواد محمدی، محمد قنبری، شهاب زاهدی، محمدرضا آزادی و حتی رضا اسدی هستند و البته نامی از شهریار مغانلو که لیگ بیست و دوم را با ثبت 13 گل و عنوان آقای گلی به پایان برد، دیده نمی‌شود!

دیدگاه‌ها