کد خبر : 1941454 | 11 خرداد 1402 ساعت 22:59 | 44.9K بازدید | 10 دیدگاه

سهم یک تیم از تیم ملی و المپیک: صفر!

امیر قلعه‌نویی و رضا عنایتی به طور مشترک از یک تیم هیچ بازیکنی را به اردو دعوت نکردند.

سهم یک تیم از تیم ملی و المپیک: صفر!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم‌های ملی بزرگسالان و المپیک ایران امروز پنج‌شنبه و پس از پایان رقابت‌های باشگاهی در فصل ۰۲-۱۴۰۱ به طور رسمی اعلام شد که نکته عجیب و البته جالب توجه، عدم حضور هیچ‌ یک از بازیکنان مس رفسنجان در هر دو فهرست است.

تیم فوتبال مس رفسنجان که در فصل اخیر لیگ برتر در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت، هیچ یک از بازیکنان خود را در اردوی تیم المپیک ایران یا تیم ملی بزرگسالان نمی‌بیند و از این حیث، نارنجی‌پوشان تنها تیم لیگ برتر به شمار می‌روند که چنین اتفاقی را تجربه می‌کنند.

صبح امروز فهرست تیم فوتبال امید ایران اعلام شد که تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران از بین ۱۶ تیم لیگ برتری هیچ نماینده‌ای در این جمع نداشتند، اما در زمان اعلام لیست تیم ملی بزرگسالان، نساجی یک مدافع خود را در بین نفرات دعوت شده دید ولی باز هم مسی‌ها از داشتن ملی‌پوش ناکام ماندند.

در فهرست قبلی تیم ملی مس رفسنجان سید مهدی حسینی را داشت و در حالی که انتظار می‌رفت در اردوی خرداد ماه و مینی‌کمپ این تعداد با توجه به جایگاه جدولی این تیم افزایش پیدا کند، این اتفاق نیفتاد و مسی‌ها تبدیل به تنها تیمی شدند که هیچ ملی پوشی نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها