کد خبر : 1941458 | 11 خرداد 1402 ساعت 23:30 | 23.3K بازدید | 20 دیدگاه

پیام خداحافظی فیرمینو: افتخار می‌کنم لیورپولی هستم

روبرتو فیرمینو 8 سال حضور خود در لیورپول را "افتخار زندگی‌اش" نامید.

پیام خداحافظی فیرمینو: افتخار می‌کنم لیورپولی هستم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو سال 2015 از هوفنهایم به لیورپول پیوست، به عنوان یک بازیکن ناشناخته در نظر گرفته می‌شد اما او طی سال‌ها موفق شد یک بازیکن فراموش نشدنی در تاریخ این باشگاه شود.

مهاجم برزیلی در 362 بازی 111 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و پس از آخرین بازی او در آنفیلد در ماه گذشته مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفت.

فیرمینو در رختکن نیز بازیکن بسیار محبوبی بود و اکنون ویدئویی از صحبت‌‎های خداحافظی با هم‌تیمی‌هایش منتشر کرده که باعث اشک لاریسا، همسرش شد.

1882438

فیرمینو در حالی که در مقابل هم‌تیمی‌ها و عزیزانش روی صحنه می‌رفت، گفت: "هشت سال حضور در لیورپول برای من و خانواده من تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد. طبیعتاً وقتی هشت سال پیش از آلمان به اینجا رسیدم، قبلاً درباره باشگاه لیورپول می‌دانستم. و با این حال، هیچ ایده‌ای نداشتم... نمی‌دانستم چقدر شور و اشتیاق در باشگاه وجود دارد. و این باشگاه چه نقش بزرگ و عظیمی در زندگی افراد زیادی در سراسر جهان دارد. نمی‌دانستم افرادی که در این باشگاه کار می‌کنند چقدر باهیجان و پرشور هستند و این باشگاه و این ورزشگاه چقدر برای آن‌ها اهمیت دارد.

و حقیقت، حقیقت این است که من هرگز نمی‌توانستم در خواب ببینم که رسیدن به آنچه با هم به دست آوردیم، امکان پذیر است. این افتخار زندگی من بوده که بخشی از این خانواده لیورپولی بودم. هرگز تنها قدم نخواهی زد."

1882437

فیرمینو در طول سخنرانی خود به وضوح احساساتی بود، با این حال قبل از اینکه ستاره‌های لیورپول روی صحنه به او ملحق شوند، هنوز آن را با لبخند معروف خود بیان می‌کرد.

جوردن هندرسون، کاپیتان باشگاه، در حالی که مهاجم توسط کل تیم در آغوش گرفته شد، پیراهن لیورپول را به فیرمینو هدیه داد.

دیدگاه‌ها