کد خبر : 1947480 | 09 تیر 1402 ساعت 10:34 | 47.1K بازدید | 29 دیدگاه

بابی را از آنفیلد به جده کشاندند

با 60 میلیون: فیرمینو در تیم سابق برانکو و سوما!

روبرتو فیرمینو، ستاره سابق لیورپول، پیشنهاد الاهلی را پذیرفته و به زودی با این باشگاه قرارداد امضا خواهد کرد.

با 60 میلیون: فیرمینو در تیم سابق برانکو و سوما!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو در پایان قراردادش با لیورپول، آنفیلد را ترک کرد تا به حضور 8 ساله خود در جمع قرمزها خاتمه دهد. او طی هفته‌های اخیر پیشنهادات قابل توجهی از چند باشگاه عربستانی دریافت کرده و به نظر می‌رسد از بین آنها الاهلی را برای بازی انتخاب کرده است.

در شرایطی که گفته می‌شد الهلال با دستمزد سالانه 30 میلیون یورو قصد خرید فیرمینو را دارد، الاهلی پیش دستی کرده و مذاکرات را با رقم پیشنهادی 20 میلیون یورو پیش برد و توانست رضایت بازیکن برزیلی را جلب کند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی حوزه نقل و انتقالات، در توئیتی خبر داد که فیرمینو با مدیران الاهلی به توافق شفاهی دست یافته و به زودی برای عقد قرارداد را عربستان خواهد شد.

او بعد از سپری کردن آزمایشات پزشکی قراردادی تا پایان ژوئن 2026 با الاهلی منعقد خواهد کرد که حدود 60 میلیون یورو (3 هزار میلیارد تومان) ارزش دارد. او به ازای هر سال از قرارداد 3 ساله خود از باشگاه عربستانی 20 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

الاهلی برای اینکه از قافله باشگاه‌های عربستانی در نقل و انتقالات تابستانی عقب نماند پیش از این نیز ادواردو مندی، دروازه‌بان سابق چلسی، را به خدمت گرفته بود.

1892671
روبرتو فیرمینو در فصل جدید باید در تیمی بازی کند که برانکو ایوانکوویچ بعد از ترک پرسپولیس هدایت آن را به عهده گرفت؛ عمر مربیگری برانکو در الاهلی اما خیلی زیاد نبود و او به دلیل کسب نتایج ضعیف خیلی زود از سمت خود برکنار شد.

دیدگاه‌ها