کد خبر : 1941461 | 11 خرداد 1402 ساعت 23:57 | 70.9K بازدید | 45 دیدگاه

اینجا به زودی یکی از 5 لیگ بزرگ دنیا می‌شود

پیام رونالدو به ستاره‌ها: به عربستان بیایید!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، از دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال دعوت کرد تا به عربستان بیایند.

پیام رونالدو به ستاره‌ها: به عربستان بیایید!

به گزارش "ورزش سه"، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات بازار شایعات هم داغ است. امسال ستاره‌های زیادی قرار است تیم‌های خود را ترک و مقصد جدیدشان را انتخاب کنند. لیونل مسی پاری‌سن‌ژرمن را ترک می‌کند و چند باشگاه از جمله الهلال عربستان خواهان جذب او هستند. ستاره‌های دیگری چون کریم بنزما نیز از عربستان پیشنهاد دارند. در این شرایط کریستیانو رونالدو در گفت و گوی اخیر خود با شمردن مزایای فوتبال عربستان، ستاره‌ها را به حضور در این کشور تشویق کرد.

ستاره پرتغالی النصر با اشاره به امکانات خوب فوتبال در عربستان گفت: "لیگ این کشور خیلی خوب است و فکر می‌کنم فرصت رشد زیادی برای آنها وجود دارد. تیم‌های بسیار خوبی در عربستان حضور دارند که رقابت خوبی بین آنها شاهد هستیم. بازیکنان بسیار خوبی هم اینجا بازی می‌کنند و من از حضور در عربستان خوشحالم."

1882441

به عقیده رونالدو فوتبال عربستان به زودی یکی از پنج لیگ معتبر دنیا را خواهد داشت: "به نظرم باید کمی زیرساخت‌ها بهتر شود. مثلا VAR بایستی هرچه سریع‌تر راه اندازی شود. اما به نظرم آنها در چند سال آینده با توجه به کارهایی که انجام می‌دهند، فوتبال عربستان را به یکی از پنج لیگ برتر دنیا تبدیل خواهند کرد."

او بعد از تعریف و تمجید از فوتبال عربستان از ستاره‌های فوتبال دنیا خواست تا برای بازی به این کشور بیایند: "همه از حضور بازیکنان جوان و باتجربه در فوتبال عربستان استقبال می‌کنند. به نظرم اگر این اتفاق بیفتد لیگ بهتری شاهد خواهیم بود و سن بازیکنانی که اینجا می‌آیند هم خیلی مهم نیست."

1882442

به نظر می‌رسد که رونالدو دوست دارد  سال‌های پایانی فوتبال خود را در عربستان ادامه دهد و برای جذاب کردن این دوران از حضور هر چه بیشتر ستاره‌ها در این کشور استقبال می‌کند. یکی از بازیکنانی که احتمال حضورش در عربستان زیاد است، کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید است؛ مهاجم فرانسوی که 4 بار با رونالدو فاتح چمپیونزلیگ شد با پیشنهادی اغوا کننده از سوی الاتحاد مواجه شده که در صورت قبول آن باید او را در فصل آینده به عنوان رقیب رونالدو در لیگ عربستان ببینیم.

دیدگاه‌ها