کد خبر : 1941480 | 12 خرداد 1402 ساعت 01:59 | 37.8K بازدید | 1 دیدگاه

بکام، فیل نویل را از اینترمیامی اخراج کرد!

دیوید بکام، مالک اینترمیامی، فیل نویل، همبازی سابقش در منچستریونایتد را از هدایت این تیم آمریکایی برکنار کرد.

بکام، فیل نویل را از اینترمیامی اخراج کرد!

به گزارش "ورزش سه"، فیل نویل، سرمربی اینتر میامی به صورت رسمی از سمتش در این باشگاه آمریکایی کنار گذاشته شده است.

دوران سرمربیگری نویل در فلوریدا جنوبی در میانه سومین فصل حضورش در این باشگاه به پایان رسید و دیوید بکام به عنوان مالک باشگاه تصمیم به برکنارd او گرفت.

اینترمیامی تحت هدایت ستاره سابق منچستریونایتد طی 15 بازی اخیر به 5 پیروزی و 10 شکست رسیده بود. با این نتایج آن‌ها در قعر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق قرار گرفته‌اند.

تنها جنبه مثبت حضور نویل روی نیمکت، این بود که آن‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام آزاد ایالات متحده صعود کرده‌اند. شکست 1-0 دیشب به تیم رده یازدهمی نیویورک ردبولز آخرین حضور او روی نیمکت تیم بود. هواداران با در دست داشتن بنرهایی خواستار اخراج این سرمربی شده بودند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که تاتا مارتینو، گزینه سرمربیگری اینترمیامی است. مارتینو، سرمربی سابق آتلانتا یونایتد و بارسلونا، مربی سابق لیونل مسی است که با این باشگاه مرتبط شده است.

1882483

شایعه شده بود که مسی قرار است اینترمیامی را انتخاب کند و باید دید در صورت انتخاب این سرمربی آرژانتینی، ارتباط بین این دو موجب می‌شود بازیکن پاری سن ژرمن راهی لیگ حرفه‌ای آمریکا شود یا خیر.

مارتینو که پس از نمایش ضعیف با مکزیک در جام جهانی  از سمتش2022 اخراج شد، به صراحت اعلام کرده بود که به فعالیت در لیگ حرفه‌‌ای آمریکا علاقه دارد و علاقه‌مند به بازگشت است.

دیدگاه‌ها