کد خبر : 1941488 | 12 خرداد 1402 ساعت 08:37 | 37.9K بازدید | 1 دیدگاه

متاسفانه گاهی در فوتبال باید تصمیمات سخت گرفت

بکام بعد از اخراج هم‌تیمی سابقش: زمان مناسبی بود!

دیوید بکام، مالک اینترمیامی، در مورد اخراج سرمربی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.

بکام بعد از اخراج هم‌تیمی سابقش: زمان مناسبی بود!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیامی از قطع همکاری با فیلیپ نویل، سرمربی انگلیسی خود، خبر داد. دلیل این تصمیم نتایج ضعیفی است که منجر به قعرنشینی اینترمیامی شده است.

دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی در مورد اخراج هم‌تیمی سابقش گفت: "فیل با ویژگی‌های منحصربه فرد خود در زمینه رهبری تیم و دانشی که داشت کمک زیادی به باشگاه ما کرد. گاهی اوقات در فوتبال مجبور هستید که تصمیمات سختی بگیرید و متاسفانه احساس می‌کنیم که اکنون زمان مناسبی برای ایجاد تغییر روی نیمکت است."

فیلیپ نویل از ژانویه 2021 هدایت اینتر میامی را به عهده گرفت و فصل گذشته این تیم را به دور اول جام MLS رساند. با این وجود تیم او در فصل جاری عملکرد خوبی نداشت و 66 درصد از بازی‌های خود در MLS را با شکست پشت سر گذاشت.

شاگردان او در 15 بازی این فصل تنها 5 برد کسب کرده‌اند و 10 بازی شکست خورده‌اند. آنها در حال حاضر با 15 امتیاز در رده آخر جدول رده‌بندی حضور دارند. 

نویل با توجه به علمکرد تیمش اعتراضی به این تصمیم ندارد: "از گروه مالکیت باشگاه اینتر میامی به خاطر اعتمادشان تشکر می‌کنم. خوشحالم که بخشی از پروژه آنها بودم. از بازیکنان و کادر فنی به خاطر تعهد، فداکاری و سخت‌کوشی‌شان تشکر می‌کنم. از هواداران هم ممنونم که ما را با همه وجود حمایت کردند. از اینکه در پیشرفت اینترمیامی نقش داشتم خیلی خوشحالم و برای آنها بهترین‌ها را در آینده آرزو دارم."

1882518

دیدگاه‌ها