کد خبر : 1941603 | 12 خرداد 1402 ساعت 20:31 | 32.7K بازدید | 8 دیدگاه

دو جناح سیاسی به جان من افتادند؛

قلعه‌نویی: فقط با من تسویه حساب کردید!

سرمربی تیم ملی ایران روایت جالبی از اتفاقات سال ۲۰۰۶ دارد.

قلعه‌نویی: فقط با من تسویه حساب کردید!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی که برای دومین بار هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفته و پیش از این در سال ۲۰۰۶ نیز این مسئولیت را برعهده داشت، درباره اتفاقات آن مقطع عنوان کرد: شرایط نسبت به ۲۰۰۶ خیلی بهتر است و اصلا قابل قیاس نیست. همین زمین شماره‌های یک و دو در کمپ تیم ملی، ساختمان پک و دیگر امکانات مطمئنا به آماده‌سازی تیم کمک می‌کند.

او ادامه داد: در سال ۲۰۰۶ اتفاقات مختلف رخ داد و بعد هم فوتبال تعلیق شد و از سوی دیگر دو گروه سیاسی به جان هم افتادند و حساب و کتاب شخصی خودشان را با من انجام دادند که آقای آخوندی هم به آن اشاره داشت.

ویدئو: 302582

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: الان شرایط خیلی بهتر از سال ۲۰۰۶ است و هیئت رئیسه، رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال خیلی حمایت می‌کنند، بازیکنان خیلی خوبی داریم و پشتوانه‌سازی می‌کنیم. با این وجود، کار زیادی داریم تا وضعیت تیم ملی را ارتقا دهیم.

قلعه‌نویی یادآور شد: در سال ۲۰۰۶ مدام تسویه حساب‌های شخصی و سیاسی بود که فقط من قربانی آن اتفاقات شدم و تیم ملی قربانی نشد. ما به این صحبت‌ها کاری نداریم و ما عاشق مردم و مملکت هستیم و تا لحظه آخر تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها