کد خبر : 1941616 | 12 خرداد 1402 ساعت 21:43 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

همه اميدها به ميرهاشم براى طلسم شكنى در باكو

با انجام قرعه‌کشی روز ششم رقابت‌های قهرمانی جهان باکو، نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

همه اميدها به ميرهاشم براى طلسم شكنى در باكو

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان که در سالن 25 هزار نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان جریان دارد فردا شنبه 13 خرداد ماه و در روز ششم، مبارزات اوزان 62- کیلوگرم بانوان و 74- کیلوگرم آقایان برگزار خواهد شد و «سیده نرگس میرنوراللهی» و «میرهاشم حسینی» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران خواهند بود.

*در وزن 62- کیلوگرم که 54 تکواندوکار حضور دارند، سیده نرگس میرنوراللهی ابتدا با «مالسا مونتریو» از پورتوریکو رو به رو می‌شود و در صورت پیروزی با برنده دیدار مراکش یا آرژانتین رو به رو خواهد شد. در سمت جدول میرنوراللهی، «سارا چاری» عنوان‌دار جهان و رقابت‌های گرندپری از کشور بلژیک با در اختیار داشتن رنکینگ یکم جهان ایستاده است.

1882702

* میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم در دیدار نخست خود «روسلان ماکاروف» از قرقیزستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده مبارزه بلغارستان و هائیتی خواهد رفت. در سمت جدول حسینی «استفان تاووک» دارنده برنز رقابت‌های جهانی گوادالاخارا قرار دارد.

تا به اينجا تیم ملی ایران توسط «متین رضایی و آرین سلیمی» صاحب 2 نشان برنز شده است و ميرهاشم حسينى به عنوان يكى از باتجربه‌ترين ملى‌پوشان اعزامى اميدوار به شكستن طلسم چندين ساله تكواندوى ايران در جهان است.

دیدگاه‌ها