کد خبر : 1941620 | 12 خرداد 1402 ساعت 22:05 | 46.9K بازدید | 11 دیدگاه

عکسی که قرار است طلسم چند دهه را بشکند!

تیم امید ایران به رهبری رضا عنایتی کار خود را برای حضور در المپیک پاریس ساعاتی پیش آغاز کرد.

عکسی که قرار است طلسم چند دهه را بشکند!

به گزارش "ورزش ‌سه"، ماه‌ها طول کشید تا مسئولان فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید ایران برای راهیابی به المپیک 2024 پاریس به جمع‌بندی برسند و در نهایت در حالی که نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم بزرگسالان هم برای انتخاب پرسیده شد، رضا عنایتی برای این مسئولیت سنگین انتخاب شد.
وقتی بدانیم آخرین مرتبه تیم المپیک ایران در المپیک 1976 مونترال توانست به بازی‌های المپیک تابستانی صعود کند، بیشتر متوجه حساسیت مسئولیتی خواهیم شد که عنایتی بر دوش دارد و حالا همه امیدوارند این بار این مسیر با آقای گل سابق لیگ برتر به سرانجام برسد.
البته تیم امید ایران دو مرتبه هم پیش از المپیک تابستانی مونترال توانسته بود به رقابت‌های تابستانی برود و در المپیک 1980 مسکو هم به دلیل اینکه ایران در شرایط جنگی حضور داشت، تیم سوریه جانشین ایران شد.
نسل جدید فوتبال ایران حالا این امیدواری را نزد علاقمندان به فوتبال ایجاد کرده‌اند، تا سرانجام این مسیر به المپیک ختم شود. البته که طی سال‌ها و دهه‌های اخیر بارها این مسیر به بن بست خورده، اما امیدواریم این قاب پایان بخش طلسم حضور فوتبال ایران در المپیک تابستانی پس از چندین دهه باشد.

1882711

دیدگاه‌ها