کد خبر : 1941663 | 13 خرداد 1402 ساعت 09:55 | 29.2K بازدید | 4 دیدگاه

برونو فرناندز فاش کرد: تن‌هاخ بارها احضارم کرد

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، می‌گوید اریک تن‌هاخ در طول فصل بارها او را به دفترش احضار کرده تا درباره شیوه بهتر شدن عملکردش صحبت کند.

برونو فرناندز فاش کرد: تن‌هاخ بارها احضارم کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی انگلیس باید به مصاف منچسترسیتی برود. 

فرناندز در طول این فصل با انتقادهای بسیاری به خاطر سبک رفتار و حرکاتش در زمین بازی روبرو شد اما همچنان یکی از امیدهای این تیم برای مقابله با ستاره‌های سیتی در بازی امروز به حساب می‌آید. 

او درباره تجربه بازی تحت هدایت اریک تن‌هاخ به BBC Sport گفت: «من به خوبی از این موضوع خبر دارم که او از سبک تمرین کردن، بازی کردن، نشان دادن احساساتم و اشتیاقی که به این بازی نشان دادم راضی است. 

1880067

او می‌داند که این تیم برای من اهمیت خیلی زیادی دارد. شاید به همین دلیل است که گاهی کارهایی انجام می‌دهم که در حالت عادی نباید آن کارها را انجام دهم. اما هرگز کار نمی‌کنم که تیمم یا هم تیمی‌هایم بد به نظر برسند یا کاری که برای تیم خوب نباشد انجام نمی‌دهم. او از این موضوع خبر دارد، بنابراین همین است که از من مراقبت می‌کند.»

این ستاره 28 ساله درباره تقابلی که در طول فصل با تن‌هاخ داشته اضافه کرد: «او دو یا سه بار من را به دفترش احضار کرد و گفت که باید بعضی موارد را تغییر دهیم و بعضی از اقدامات باید به شکل متفاوتی انجام شود. ما مکالمات بسیاری از این دست در این فصل داشتیم.»

دیدگاه‌ها