کد خبر : 1941692 | 13 خرداد 1402 ساعت 12:13 | 71.6K بازدید | 15 دیدگاه

استقلال با دستیاران ساپینتو تسویه حساب کرد

باشگاه استقلال همه دستمزد دستیاران خارجی ریکاردو ساپینتو را پرداخت کرد و این احتمالا بدین معنی است که باشگاه به زودی وارد همکاری با گروه جدیدی خواهد شد.

استقلال با دستیاران ساپینتو تسویه حساب کرد

به گزارش "ورزش سه"، روی ماتا - دستیار اول ریکاردو ساپینتو، ژوا آبرو - آنالیزور خارجی استقلال به همراه پائولو مربی بدنساز دیروز تهران را مقصد پرتغال ترک کردند. باشگاه استقلال دستمزد باقی مانده این مربیان را پرداخت و با این سه مربی تسویه حساب کرد.
البته بخشی از دستمزد ریکاردو ساپینتو باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که آیا قرارداد این مربی از سوی باشگاه استقلال تمدید خواهد شد یا نه. خیلی ها می گویند تسویه حساب کامل با دستیاران ریکاردو ساپینتو به این معنی است که باشگاه استقلال می خواهد وارد همکاری با گروه جدیدی شود. باشگاه استقلال به دنبال تامین بودجه است که دستمزد باقی مانده ریکاردو ساپینتو را هم پرداخت کند تا شکایت جدیدی در فیفا علیه باشگاه طرح نشود.

باشگاه استقلال به تازگی با دریافت وام از بانک شهر همه بدهی های داخلی و خارجی خود را به آنهایی که از باشگاه شکایت کرده بودند، پرداخت کرد و به نظر رویه حجت کریمی به این صورت است که نمی خواهد شکایت های جدیدی علیه باشگاه مطرح شود. به همین خاطر او با همه دستیاران ریکاردو ساپینتو پیش از ترک تهران تسویه حساب کرد تا خطر جدیدی استقلال را تهدید نکند.

دیدگاه‌ها