کد خبر : 1941718 | 13 خرداد 1402 ساعت 14:46 | 13.8K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد تند از هواداران رم: بازنده‌های بدی هستید!

کلودیو مارکیزیو، بازیکن سابق یووه به شدت از رفتار هواداران رم انتقاد کرد و گفت حمله آنها به داور بازی با سویا، رفتاری جنایتکارانه بوده است.

انتقاد تند از هواداران رم: بازنده‌های بدی هستید!

به گزارش "ورزش سه"، مارکیزیو، هافبک سابق یووه و تیم ملی ایتالیا به شدت از آن دسته هواداران رم که در فرودگاه بوداپست به داور بازی این تیم برابر سویا حمله کردند، انتقاد کرد و گفت، آنها "بازند‌ه‌های بدی هستند."

گروهی از طرفداران تیم رم پنج‌شنبه، یک روز بعد از فینال لیگ اروپا، در فرودگاه بوداپست با دیدن آنتونی تیلور به او حمله‌ور شدند. تیلور همراه همسر و دخترش در راه بازگشت به خانه بودند و همه‌شان بعد از این اتفاق کاملا ترسیده بودند.

مارکیزیو با یک پست طولانی در اینستاگرام این اقدام را ملامت کرد. او نوشت: «25 هزار هوادار رم، بوداپست را به رنگ رم درآورده بودند و از اول تا آخر با شور و عشق از تیم‌شان حمایت کردند... چند ساعت بعد از فینال، دو جین از هواداران در فرودگاه، نقش اول یک صحنه زشت و بی‌ارزش شدند و به خانواده آنتونی تیلور حمله کردند.

1882861

در آن لحظه، او داور نبود، بلکه همسر و پدری بود که می‌خواست از زن و دخترش که ناباورانه ماجرا را نگاه می‌کردند و از خشونت این بازنده‌های بد ترسیده بودند، محافظت کند. این فوتبال نیست. این‌ها هوادار نیستند؛ این رفتار جنایتکارانه است که همه را خسته می‌کند. دیگر کافی است.»

ژوزه مورینیو چهارشنبه بعد از مسابقه به شدت از آنتونی تیلور انتقاد کرده بود و گفته بود داور انگلیسی "اسپانیایی به نظر می‌رسید." آقای خاص حتی در پارکینگ ورزشگاه منتظر داور ایستاد و به او توهین کرد. حالا یوفا درباره این رفتار او تحقیق می‌کند و ممکن است مربی رم محروم شود.

دیدگاه‌ها