کد خبر : 1941733 | 13 خرداد 1402 ساعت 16:01 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

آلگری: الان برای یووه همه چیز تاریک است

ماسیمیلیانو آلگری تاکید کرد یووه برنامه‌ریزی برای آینده را از دوشنبه شروع خواهد کرد، زمانی که این باشگاه به طور قطعی می‌داند در لیگ اروپا بازی خواهد کرد یا در لیگ کنفرانس.

آلگری: الان برای یووه همه چیز تاریک است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس فردا در آخرین هفته از سری آ در زمین اودینزه بازی خواهد کرد. آلگری، مربی تیم گفت: «خوب تمرین کرده‌ایم و تیم احساس خوبی دارد. ولی ما دو مسابقه قبلی را باخته‌ایم. در حال حاضر در لیگ کنفرانس هستیم و به یک بازی خوب در اودینه نیاز داریم تا به لیگ اروپا برسیم. ولی سرنوشت‌مان فقط در دست خود ما نیست.» یووه برای رسیدن به سهمیه لیگ اروپا لازم دارد تا رم و آتالانتا امتیاز از دست بدهند.

آلگری بعد از مسابقه با اودینزه با مدیران باشگاه جلسه می‌گذارد تا درباره آینده صحبت کنند. دو سال از قرارداد این مربی با یووه باقی مانده و به نظر نمی‌رسد بعد از دو فصل بدون جام، خودش قصد رفتن داشته باشد: «در پایان هر فصل، سال را بازبینی و بررسی می‌کنیم. همیشه یک سری اشتباهات هست، که بخشی از این شغل است. چند تا هم مصدوم داشتیم، ولی با این حال می‌توانستیم بهتر کار کنیم. سعی می‌کنیم فصل بعد بهتر شویم.»

1882882

او ادامه داد: «تا ببینیم کجا بازی می‌کنیم، در لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس، بعد شروع به برنامه‌ریزی می‌کنیم. در حال حاضر می‌دانیم که فردا بازی آخر فصل است و دهم جولای دوباره شروع می‌کنیم. در حال حاضر، همه چیز تاریک به نظر می‌رسد اما این نباید روی ما اثر بگذارد.»

گفته می‌شود بایرن و چلسی به دنبال دوشان ولاهوویچ هستند: «درباره نقل و انتقالات حرف نمی‌زنم. باشگاه مسئول این چیزها است. من فقط می‌توانم مشاوره بدهم.»

دیدگاه‌ها