کد خبر : 1941437 | 11 خرداد 1402 ساعت 21:07 | 7.6K بازدید | 2 دیدگاه

تکلیف آلگری در یوونتوس یکشنبه مشخص می‌شود

شبکه اسکای اعلام کرد بعد از بازی یکشنبه یوونتوس مقابل اودینزه در جلسه‌ای با حضور مکس آلگری در دفتر باشگاه تکلیف او مشخص خواهد شد.

تکلیف آلگری در یوونتوس یکشنبه مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که در روزهای گذشته شایعات درباره آینده مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، به اوج رسیده شبکه اسکای ایتالیا اعلام کرد بعد از بازی یکشنبه یووه مقابل اودینزه که آخرین بازی بیانکونری در این فصل خواهد بود جلسه‌ای در دفتر باشگاه با حضور آلگری برگزار شده و آینده این مربی در این جلسه مشخص خواهد شد.

در این جلسه آلگری به درخواست مدیران باشگاه باید برنامه‌ها و جزئیات طرح‌هایش برای فصل آینده را ارائه بدهد.

1880283

ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر با یوونتوس تا تابستان 2025 قرارداد دارد. اسکای می‌گوید با اینکه مشخص نیست نتیجه جلسه باشگاه یوونتوس با آلگری چه خواهد بود ولی منابع نزدیک به بیانکونری بیشتر معتقد به قطع همکاری با این مربی هستند.

این در حالی است که یوونتوس در فصل جاری حتی در بدترین روزهایی که بعد از کسر امتیاز تجربه می‌کرد به شدت از سرمربی‌اش حمایت کرده و اعلام می‌کرد قصد ادامه همکاری با او را دارد. حتی بعد از حذف زودهنگام یووه از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا یا بعد از شکست سنگین مقابل ناپولی که یکی از بدترین نتایج بیانکونری در این فصل سری آ بود باشگاه صحبتی از قطع همکاری با آلگری مطرح نکرد.

از سوی دیگر با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی بعد از پرونده دستکاری در صورت‌های مالی، تغییر سرمربی می‌تواند شرایط تیم را بدتر کرده و به تنش در رختکن دامن بزند.

آنتونلو آنیلینی، روزنامه‌نگار ایتالیایی، در گفت‌وگو با اسکای معتقد است آلگری به پایان کار خود در یوونتوس رسیده است. او گفت: "کار تمام شده و آلگری در حال مذاکره است تا بتواند خروج خوبی داشته باشد. منبعی که من دارم می‌گوید آلگری به زودی رسما اخراج شده و مربی بعدی بیانکونری تیاگو موتا است."

دیدگاه‌ها