کد خبر : 1941795 | 14 خرداد 1402 ساعت 03:30 | 61.8K بازدید | 91 دیدگاه

قاب واضح از سالتوی مرادمند به عیسی

یکی از مهمترین صحنه‌های دربی ۱۰۱، سرنگون شدن عیسی در لحظات پایانی بود که می‌توانست موجب شود بازی در همان وقت‌های قانونی به پایان برسد.

قاب واضح از سالتوی مرادمند به عیسی

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر در دربی برگشت لیگ نیمکت‌نشین بود و از ابتدای نیمه دوم به زمین فرستاده شد و توانست تک گل ارزشمند و پیروزی‌بخش سرخ‌ها را به استقلال بزند که همان برد زمینه‌ساز قهرمانی تیمش در لیگ شد.

عیسی بعد از آن گل به ترکیب فیکس و برنده یحیی گل‌محمدی اضافه شد و گل‌های مهمی برای تیمش زد و در چند بزنگاه نیز برای سرخ‌ها پنالتی گرفت و گل‌سازی کرد تا نیم فصل و بازگشتی رویایی داشته باشد.

1883081

آل‌کثیر که در دربی حذفی هم فیکس بود و دوندگی خوبی داشت، می‌توانست در دقایق پایانی و قبل از گل استقلال برای تیمش پنالتی بگیرد و سرخ‌ها با دو گل پیش بیفتند، اما محمدحسین زاهدی‌فر، داور تعویضی دربی حذفی، برخورد مرادمند با عیسی را پنالتی تشخیص نداد و عجیب اینکه به مهاجم پرسپولیس کارت زرد هم نشان داد.

1883082

حال این تصاویر واضح و دیده‌نشده از آن صحنه، لحظه سرنگون شدن عیسی را نشان می‌دهند که حتی یک لحظه دست‌های مرادمند دور کمر آل‌کثیر به فن سالتو در کشتی شباهت پیدا کرده است. اگر این پنالتی گرفته می‌شد، می‌توانست نتیجه بازی تغییر کند و جشن قهرمانی حذفی زودتر برپا شود.

1883080

عکس: علی عوض‌زاده

دیدگاه‌ها