کد خبر : 1956752 | 20 مرداد 1402 ساعت 22:39 | 21K بازدید | 10 دیدگاه

مرادمند با زوج جدید در مسیر خواسته نکونام

خط دفاعی استقلال علیرغم تغییراتی که نسبت به فصل گذشته داشت، توانست از آبادان با یک کلین شیت طلایی خارج شود.

مرادمند با زوج جدید در مسیر خواسته نکونام

به گزارش “ورزش سه”، استقلال شروع فصل را با یک برد ارزشمند خارج از خانه استارت زد تا علیرغم نگرانی‌هایی که در مسیر شاگردان جواد نکونام وجود دارد، آنها هواداران را در این بازی راضی نگه دارند. 

تقویت نشدن تیم طبق خواسته نکونام و از سوی دیگر گرمای هوای آبادان از جمله نگرانی‌های هواداران آبی در جدال ابتدایی مقابل نفت آبادان و شاگردان عبدالله ویسی بود اما سه گل برابر برزیلی‌های لیگ آنها را در هفته اول صدرنشین کرد. 

محمدحسین مرادمند در این بازی یکی از دو مهره فیکس تیم نسبت به فصل گذشته بود و توانست با قدرت رهبری خود در قلب دفاعی، مانع از کامیابی شاگردان عبدالله ویسی شود. مرادمند که آخرین گل فصل گذشته استقلال را در دربی و مقابل پرسپوليس به نام خود کرده بود، در این جدال در کنار آرمین سهرابیان و همچنین ابوالفضل جلالی به عنوان مهره‌های دفاعی جدید تیم قرار گرفت و به خوبی توانست خط دفاعی تیمش را مقابل حریف رهبری کند و سد دفاعی مناسبی مقابل حریف شکل دهد. 

باید دید در ادامه دیدارها این خط دفاعی چه شرایطی را برابر رقبا پشت سر خواهد گذاشت و آیا قادر خواهند بود تدابیر دفاعی ویژه جواد نکونام را برابر حریفان به نمایش بگذارند یا خیر.

دیدگاه‌ها