کد خبر : 1941848 | 14 خرداد 1402 ساعت 01:19 | 75.9K بازدید | 87 دیدگاه

بدرقه سرد در شب آخر: مسی باز هم هو شد

هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مسی برای این تیم هم به او رحم نکردند و لحظات نه چندان دوستانه‌ای برای این ستاره رقم زدند.

بدرقه سرد در شب آخر: مسی باز هم هو شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌‎ژرمن، قهرمان زودهنگام لیگ یک فرانسه، امشب در آخرین بازی فصل با نتیجه 3-2 مغلوب کلرمون شد. این آخرین بازی لیونل مسی و سرخیو راموس برای پاریسی‌ها بود که با کامبک تیم حریف همراه بود. بیشتر از نتیجه کسب شده اما رفتار هواداران PSG با ستاره آرژانتینی در این دیدار مورد توجه قرار گرفت.

در حالی که طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده لیونل مسی وجود داشت، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ساعاتی پیش از بازی با کلرمون جدایی قطعی این بازیکن در پایان فصل جاری را تایید کرد. در چنین شرایطی همه منتظر وداعی دوستانه بین هواداران و ستاره پاریس بودند، اما اوضاع هیچ تفاوتی با بازی‌های قبل نکرده بود و مسی دوباره هو شد.

1883204

هواداران پاری‌سن‌ژرمن که دل خوشی از لیونل مسی ندارند، در شبی که همسر و سه فرزند این ستاره نیز در ورزشگاه حضور داشتند بار دیگر او را هو کردند تا برنده 7 توپ طلا بیش از اینکه به رقم زدن خاطره‌ای شیرین در زمین بیندیشد، برای تمام شدن بازی و پایان یافتن کابوس‌هایش در پاریس لحظه شماری کند.

لئو با وجود رفتار بد هواداران در داخل زمین نمایش خوبی داشت و بارها سعی کرد گلزنی کند، اما تلاش‌های او نتیجه نداد و پاریس در شرایطی که با گل‌های سرخیو راموس و کیلیان امباپه از حریف پیش افتاده بود در نهایت با نتیجه 3-2 کار را به حریف خود واگذار کرد.

1883205

مسی با وجود نارضایتی هواداران پاریس در این فصل از لیگ یک فرانسه عملکرد خوبی داشت. او در 32 بازی 16 گل زد و 16 پاس گل داد تا به طور میانگین در هر بازی حداقل روی یک گل تاثیر مستقیم داشته باشد. او پاریس را با 74 بازی و 32 گل ترک می‌کند و هنوز مقصد آینده خود را انتخاب نکرده است.

دیدگاه‌ها