کد خبر : 1941867 | 14 خرداد 1402 ساعت 10:29 | 53.1K بازدید | 57 دیدگاه

ناراحتی شدید پدیده یونایتد پس از فینال: نابود شدم!

الخاندرو گارناچو، پدیده جوان منچستریونایتد، با انتشار پستی در اینستاگرام از ناراحتی شدیدش پس از شکست برابر منچسترسیتی خبر داد.

ناراحتی شدید پدیده یونایتد پس از فینال: نابود شدم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

شاگردان پپ گواردیولا حالا قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی انگلیس را در کارنامه دارند و آماده هستند تا با غلبه بر اینتر در فینال لیگ قهرمانان به رکورد دست نیافتنی و جذاب شیاطین سرخ در فتح سه‌گانه رویایی دست پیدا کنند. 

گارناچو روز گذشته به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و با حضورش تاثیر مثبتی در روند بازی داشت اما در نهایت نتوانست به یونایتد برای کسب پیروزی و فتح جام قهرمانی کمک کند. 

1883237

او پس از پایان این بازی در اینستاگرامش نوشت: «من نابود شدم. همه می‌دانند که پیروزی تا چه حد برایم مهم است و امروز نتوانستیم به قهرمانی برسیم. امروز شاید یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی‌ام باشد. ما دوباره از جا برمی‌خیزیم چون منچستریونایتد هستیم. همانطور که بارها گفته بودم، خدا به من یاد داده که هرگز تسلیم نشوم و من به هواداران قول می‌دهم که ما خیلی زود بار دیگر خوشحالی و لذت را به آنها بازخواهیم گرداند.»

بسیاری معقتد بودند که این بازیکن باید از ابتدا در ترکیب اصلی یونایتد به میدان می‌رفت تا بتواند به این تیم کمک کند اما تصمیم اریک تن‌هاخ چیز دیگری بود.

دیدگاه‌ها