کد خبر : 1937607 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 12:58 | 17.4K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای جالب فرناندز: نباید از گارناچو تعریف کنیم!

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد معتقد است که نباید زیاد از الخاندرو گارناچو تمجید کرد.

ادعای جالب فرناندز: نباید از گارناچو تعریف کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو این فصل نمایش درخشانی را در ترکیب منچستریونایتد ارائه کرد و همین باعث شد که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان به تمجید از او روی بیاورند. 

این بازیکن 18 ساله روز شنبه موفق شد در دیدار برابر وولوز سومین گلش را در این فصل به ثمر برساند و موجی از تحسین بار دیگر برای تقدیر از عملکرد او به راه افتاد. 

فرناندز پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «البته که ما می‌دانیم گارناچو می‌تواند بازی را تغییر دهد. او با سرعت بازی می‌کند و می‌تواند بازیکن حریف را از پیش رو بردارد اما هنوز جای پیشرفت دارد، بنابراین ما نباید زیاد به او فشار بیاوریم چون هنوز بازیکنی جوان است. 

1831892

او می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد اما در آینده باید بسیار بهتر باشد چون این توانایی را دارد که بهتر باشد. من حرفم را در تمرین و زمانی که با هم غذا می‌خوریم به او می‌زنم. اگر بخواهد بشنود، می‌شنود. اگر نخواهد هم نمی‌شنود اما من در تلاش هستم که به او کمک کنم. فکر می‌کنم او در مصاحبه‌اش به این موضوع اشاره کرده بود. 

او هنوز جوان است و من نمی‌خواهم زیاد از او تعریف کنم چون وقتی شما جوان هستید و بیش از حد تحسین می‌شوید، ممکن است کمی آسان بگیرید. ما نیاز داریم که گارناچو گل بزند، پاس گل بدهد و برای پس گرفتن توپ تلاش کند. پس هیچ چیزی را نباید آسان بگیرد.»

دیدگاه‌ها