کد خبر : 1941940 | 14 خرداد 1402 ساعت 17:45 | 75.1K بازدید | 58 دیدگاه

ادعای ایندیپندنت

بنزما برنامه‌ رئال را به هم ریخت: هری کین در راه برنابئو

یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.

بنزما برنامه‌ رئال را به هم ریخت: هری کین در راه برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تایید جدایی کریم بنزما توسط رئال مادرید این احتمال می‌رفت که در برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه تغییراتی ایجاد شود.

روزنامه انگلیسی ایندیپندنت امروز مدعی شد رئال حالا به جای برنامه‌های بلندپروازانه‌اش برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند پروژه‌ای فوری برای جذب هری کین آغاز کرده است. به گزارش این روزنامه فلورنتینو پرز می‌داند که به دست آوردن هری کین هم ساده نیست و از جمله موانعی که او برای راضی کردن کاپیتان تاتنهام با آن روبرو است تمایل هری کین به باقی ماندن در لیگ برتر و شکستن رکورد آلن شیرر به عنوان بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها است.

1883364

در گزارش این روزنامه انگلیسی ادعا شده که رئال مادرید مایل بود بنزما را یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد تا بتواند با فراغ بال پروژه خرید یک مهاجم بزرگ، یکی از دو گزینه کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند، را در تابستان 2024 به سرانجام برساند. اما با جدایی بنزما رئال می‌داند که وقتی کریم را در اختیار نداشته باشد نیاز به یک شماره 9 کلاسیک دارد تا فصل آینده را با او سپری کند. به همین علت فلورنتینو پرز پروژه جذب هری کین را کلید زده است.

1883365

علاوه بر کریم بنزما، رئال مادرید در روزهای گذشته رسما جدایی ادن هازارد و مارکو آسنسیو را تایید کرد. به این ترتیب حالا در بودجه رئال جای خالی به اندازه 230 میلیون یورو باز شده و در نتیجه به خدمت گرفتن هری کین از نظر مالی ممکن خواهد بود.

هری کین در فصلی که گذشت یک فصل درخشان را پشت سر گذاشت و این در حالی بود که تیم او تاتنهام لیگ برتر را به قرار گرفتن در رتبه هشتم به پایان رساند. یک مورد دیگر که رئال مادرید را به جذب هری کین امیدوارتر می‌کند این است که عدم صعود تاتنهام به رقابت‌های اروپایی احتمالا ستاره انگلیسی را به ترک این تیم متمایل می‌کند. کین در طول فصل 38 بازی در لیگ برتر انجام داد و 30 گل به ثمر رساند. او پشت سر ارلینگ هالند عنوان دومین گلزن برتر فصل لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

دیدگاه‌ها