کد خبر : 1941947 | 14 خرداد 1402 ساعت 18:42 | 76.3K بازدید | 79 دیدگاه

بازی بزرگ نداشتن مشکل‌ساز نخواهد شد؛

اسدی: گیر افتادم و سعی می‌کنم از دست‌تان فرار کنم!

رضا اسدی که توسط خبرنگاران در تمرین تیم ملی محاصره شده بود، نظر خاصی در مورد تورنمنت کافا و سودمند بودن آن برای تیم ملی ارائه کرد.

اسدی: گیر افتادم و سعی می‌کنم از دست‌تان فرار کنم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی، هافبک درخشان این فصل تراکتور که بار دیگر به تیم ملی دعوت شده، در حاشیه تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدا گفت: امروز اضافه شدیم به این جمع و در هتل دور هم جمع شدیم و اردو استارت خورد. می‌خواهیم یک اردوی خوبی داشته باشیم و این تورنمنت می‌تواند شروع خوبی برای هدف بزرگ‌ترمان باشد.

*در لیگ شرایطت خوب بود، چقدر امیدواری در تیم ملی هم این روند را ادامه دهی؟
خدا را شکر شرایطم خوب بوده، بحث تیم ملی خیلی فرق می‌کند و این لباس خیلی خیلی مهم است و هرکس این لباس تنش است باید همه تلاشش را انجام دهد و دل میلیون‌ها نفر را شاد کند.

*حریفان اصلی ایران در جام ملت‌ها با حریفان خوب اروپایی و آمریکای جنوبی بازی می‌کنند، چقدر تورنمنت کافا به ما می‌تواند کمک کند؟
بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ مهم است، ولی بیشتر این مهم تست که آن تاکتیکی که مربی از بازیکن می‌خواهد را درک کنیم و در زمین اجرا کنیم و حتی در بازی‌های کوچک‌تر هم می‌تواند این اتفاق بیفتد و مهم این است خواسته کادر انجام شود. فکر نمی‌کنم بازی نکردن با تیم‌های بزرگ مسئله‌ساز باشد.

*اسدی در پایان راجع به اینکه چرا کم مصاحبه می‌کند با شوخی و خنده توضیح داد.
من از مصاحبه کردن فراری‌ام و سعی می‌کنم تمرکزم را روی خانواده و فوتبالم بگذارم و اینکه الان هم در حضورتان هستم، گیر افتادم (با خنده). سعی می‌کنم از دست‌تان فراری باشم.

دیدگاه‌ها