کد خبر : 1941950 | 14 خرداد 1402 ساعت 18:51 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

رییس ناپولی: کمی صبر کنید، انتخاب مربی زمان می‌برد

آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.

رییس ناپولی: کمی صبر کنید، انتخاب مربی زمان می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی امشب آخرین بازی این فصل خود را در ورزشگاه مارادونا برابر سمپدوریا برگزار خواهد کرد. آنها پس از این مسابقه، مدال قهرمانی دریافت خواهند کرد و جام قهرمانی را پس از 33 سال بالای سر خواهند برد. بعد از آن، لوچانو اسپالتی، مربی تیم، مسیر جداگانه‌ای را در پیش خواهد گرفت.

دی‌لورنتیس در پاسخ به سوالی درباره استخدام مربی جدید گفت: «بچه‌ها، این کار زمان می‌برد. باید صبر داشته باشید. بیایید امشب از جشن لذت ببریم، بعد تمام ماه ژوئن را داریم که خستگی در کنیم و خودمان را با سلاح‌های مناسب مجهز کنیم و با این مشکلی که قبلا بارها حلش کرده‌ایم روبرو شویم؛ چون ما 14 سال متوالی است که در اروپا هستیم، تنها تیم ایتالیایی هستیم که به این دستاورد رسیده.»

بعد از مسابقه با سمپدوریا جشن قهرمانی در ورزشگاه مارادونا برگزار می‌شود و از خواننده‌ها و بازیگران متعددی برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

1883383

روزنامه کوریره دلو اسپورت امروز در صفحه اول خود ادعا کرد ناپولی با روبرتو مانچینی تماس گرفته، اما فدراسیون فوتبال ایتالیا این خبر را رد کرد.

به غیر از لوییس انریکه که خود دی‌لورنتیس گفت علاقه‌ای به مربیگری در ناپولی نداشته، از یولیان ناگلزمان و وینچنزو ایتالیانو، مربی فیورنتینا، نیز به عنوان دیگر نامزدهای مربیگری ناپولی یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها