کد خبر : 1941987 | 14 خرداد 1402 ساعت 23:26 | 82.9K بازدید | 22 دیدگاه

6 دقیقه عجیب در لیگ بلژیک: قهرمان سه بار عوض شد!

در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بلژیک، سه تیم مدعی قهرمانی بودند و در نهایت با رقم خوردن اتفاقاتی دراماتیک، این رویال آنتورپ بود که جام را از آن خود کرد.

6 دقیقه عجیب در لیگ بلژیک: قهرمان سه بار عوض شد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب تکلیف قهرمان لیگ بلژیک مشخص شد و رویال آنتورپ توانست بالاتر از خنک و یونیون سن ژیلوا، عنوان قهرمانی را به دست بیاورد؛ در حالی که تا آخرین ثانیه‌های بازی‌های این فصل، به نظر می‌رسید یکی از دو تیم دیگر جام را از آن خود خواهد کرد.
این سه تیم در حالی پای به هفته آخر گذاشتند که آنتورپ و سنت ژیلوا با 46 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار داشتند و خنک با 45 امتیاز، سوم بود. 
در هفته آخر آنتورپ و خنک مقابل هم قرار می‌گرفتند و سنت ژیلوا هم میزبان کلاب بروژ بود.
اولین گل را خنک در دقیقه 45 وارد دروازه آنتورپ کرد تا بالاتر از دو رقیب دیگر قرار بگیرد. اما سنت ژیلوا در ابتدای نیمه دوم دروازه بروژ را باز کرد تا صدرنشین شود و با گل تساوی آنتورپ در دقیقه 58 در دروازه خنک، همه چیز برای قهرمانی سن ژیلوا آماده به نظر می‌رسید. حتی وقتی خنک در دقیقه 75 به گل دوم رسید، باز هم یک امتیاز برتری سن ژیلوا، این تیم را در صدر نگه داشته باشد.

1883474

اما در دقیقه 88، ناگهان بروژ شرایط را تغییر داد و با زدن سه گل پیاپی به سن ژیلوا، عملا شانس این تیم را برای قهرمانی از بین برد.

1883471

به این ترتیب خنک که مقابل آنتورپ پیش بود، می‌توانست با حفظ برتری 2-1، جام قهرمانی را از آن خود کند اما در دقیقه 4+90 بازی، توبی آلدروایرلد، کاپیتان باتجربه رویال آنتورپ با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه خنک را باز کرد تا تیمش با کسب تساوی 2-2، عنوان قهرمان را به دست بیاورد.

1883472

دیدگاه‌ها