کد خبر : 1942007 | 15 خرداد 1402 ساعت 05:00 | 52.8K بازدید | 5 دیدگاه

بهترین روز فوتبال پیام به میزبانی رشت؛

داور دربی در سردار جنگل نفس راحت کشید

بعد از یک فصل سخت و پرماجرا، پیام حیدری با قضاوت بازی داماش - فولاد نوین، فصل را به پایان رساند.

داور دربی در سردار جنگل نفس راحت کشید

به گزارش "ورزش سه"، داور 36 ساله فوتبال ایران این فصل 11 بازی در لیگ برتر ایران قضاوت کرد که داوری بازی استقلال - پرسپولیس، بیشتر از سایرین مور توجه بود؛ جایی که برد پرسپولیس، زیر سایه صحنه جنجالی در محوطه جریمه سرخپوشان قرار گرفت.

در مورد این صحنه 20 کارشناسان داوری نظر دادند و جنجال زیادی پیرامون برخورد مشکوک شکل گرفت. از یک سو استقلالی‌ها با استناد به قوانین و بندهای خاص قوانین معتقد بودند که این صحنه پنالتی نیست و از سوی دیگر هم طرفداران پرسپولیس به نظرات برخی کارشناسان استناد می‌کردند و معتقد بودند که حیدری تصمیم درستی گرفته است.

اگرچه این فصل برای پیام تحت تاثیر این بازی قرار گرفت اما پایان جذابی برای او داشت. حیدری پس از پایان فصل، به عنوان داور وسط دیدار حساس پلی آف صعود به لیگ دسته اول بین داماش و فولادنوین قرار گرفت تا مسافر رشت شود.

1883519
1883521

این دیدار که حساسیت زیادی برای دو تیم داشت، در هوای بسیار مطبوع مرکز استان گیلان و با حضور پرتعداد هواداران داماش برگزار شد که با شور و حال خاص خود، فضای ورزشگاه را تحت‌تاثیر قرار داده بودند.

نکته جالب اینکه در این بازی پربرخورد و حساس، تقریبا هیچ اعتراضی به پیام حیدری وجود نداشت و فرشاد پیوس و حسن هوری نیز در پایان بازی به او خسته نباشید گفتند و بدون جنجال، زمین را ترک کردند.

1883520

حالا پیام حیدری خود را آماده چالش بعدی در روزهای آینده می‌کند و در حالی که یکی از پرکارترین داوران این فصل فوتبال ایران بود، به سوی هدف جدید خود پیش می‌رود. شاید این بازی و جو استثنایی، همان چیزی بود که حیدری برای رسیدن به چالش داوری بعدی خود می‎‌خواست.

دیدگاه‌ها