کد خبر : 1942008 | 15 خرداد 1402 ساعت 01:21 | 63.5K بازدید | 66 دیدگاه

وینگر بوشهری باید به تمرینات شباب الاهلی بازگردد

درخشش قایدی، او را از استقلال دور کرد!

روزنامه الخلیج با اشاره به درخشش مهدی قایدی در استقلال، نوشت که این بازیکن باید به تمرینات شباب الاهلی بازگردد.

درخشش قایدی، او را از استقلال دور کرد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با بحران جدایی احتمالی دو ستاره تأثیرگذارش روبه‌رو شده است. آبی‌های پایتخت که تابستان گذشته و با قراردادهایی قرضی مهدی قایدی و محمد محبی را به خدمت گرفتند، حالا برای حفظ آنها در فصل بعد، مأموریت سختی را در پیش دارند.

مهدی قایدی تحت قرارداد شباب الاهلی است و محمد محبی نیز با سقوط سانتاکلارا به دسته پایین‌تر، تمایلی برای بازگشت به این تیم ندارد، در نتیجه باشگاه‌های خواهان این بازیکن، باید با این تیم پرتغالی وارد مذاکره شوند و استقلال در این راه رقبای سرسختی پیش روی خود می‌بیند.

حالا روزنامه الخلیج درخصوص شرایط مهدی قایدی نوشته است. اینکه عملکرد بسیار خوب این بازیکن سبب شده تا مدیران شباب الاهلی درخصوص آینده او با دقت بیشتری تصمیم‌گیری کنند.

1883522

الخلیج در گزارشی و درباره وضعیت نقل و انتقالات شباب الاهلی نوشته است: مهدی قایدی ایرانی پس از پایان قرارداد قرضی خود در استقلال، به جمع شوالیه‌ها باز می‌گردد. او سطوح برجسته و بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

این روزنامه با اشاره به آمار خوب وینگر بوشهری اضافه کرده است: مهدی قایدی در به ثمر رسیدن 20 گل استقلال در رقابت‌های لیگ برتر، نقش اصلی را ایفا کرد. او 12 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل نیز داد تا یکی از بهترین گلزنان لیگ کشورش باشد.

با پایان فصل، تعداد زیادی از صفحات اماراتی و پیج‌های هوادارای شباب الاهلی با اشاره به عملکرد خوب قایدی، خواستار بازگشت او به تیم شده‌اند و برخی نیز اقدام به ایجاد نظرسنجی کرده‌اند و اکثریت هواداران تیم از حضور دوباره او در شباب الاهلی استقبال کرده‌اند.

برخی از این واکنش‌ها به درخشش قایدی را در زیر می‌بینید:

1883524
1883525
1883526

دیدگاه‌ها