کد خبر : 1942082 | 15 خرداد 1402 ساعت 15:24 | 52.6K بازدید | 28 دیدگاه

هم باید شباب الاهلی را راضی کنند، هم فدراسیون فوتبال

دو مشکل بزرگ استقلال برای حفظ مهدی قایدی

مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده مهدی قایدی را در این تیم حفظ کنند؛ آنها اما دو مشکل بزرگ در این مسیر دارند.

دو مشکل بزرگ استقلال برای حفظ مهدی قایدی

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی که اواسط اردیبهشت ماه با سفر به امارات با مسئولان باشگاه شباب الاهلی به صورت رودررو مذاکره کرد و توانست مشکل پرداختی به این باشگاه اماراتی را حل کند و مشکل پیش آمده را رفع کند، حالا وارد چالش جدیدی با شباب الاهلی خواهد شد.

بر اساس آنچه رسانه‌های اماراتی اعلام کرده‌اند، باشگاه شباب الاهلی در پایان قرارداد قرضی قایدی با استقلال خواهان بازگشت این ستاره شده است. روزنامه الخلیج امارات امروز در این خصوص گزارش داد که اماراتی‌ها از قایدی خواسته‌اند به این کشور برگردد و در تمرینات شباب الاهلی حاضر شود.

این در شرایطی است که مدیران باشگاه استقلال دوست ندارند قایدی را از دست بدهند و به دنبال راهی برای جلب نظر باشگاه شباب الاهلی هستند.

در این خصوص مدیران استقلال قصد دارند مذاکرات خود را با شباب الاهلی از سر بگیرند. حتی شاید لازم باشد که حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، طی سفری راهی دوبی شود تا با آنها پای میز مذاکره بنشیند و رضایت این باشگاه را برای ادامه فعالیت قایدی در ایران جلب کند.

1879802

از قرارداد مهدی قایدی با باشگاه اماراتی یک سال دیگر باقی مانده و حالا باید دید مدیران استقلال چگونه می‌خواهند شباب الاهلی را راضی به حفظ ستاره ایرانی در باشگاه آبی پوش کنند.

این در حالی است که چندی قبل ماجرای قوانین جدیدی که برای عقد قرارداد با بازیکنان مصوب شده، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد. در دستور العملی که فدراسیون منتشر کرد آمده بود که بازیکنان ایرانی دیگر نمی‌توانند با قرارداد قرضی در لیگ برتر ایران بازی کنند و حالا در شرایطی که استقلالی‌ها حتی بتوانند رضایت شباب الاهلی را برای ادامه فعالیت قایدی به صورت قرضی جلب کنند، با مشکل دیگری که همان دستور العمل‌های فدراسیون فوتبال است، مواجه خواهند شد.

باید منتظر ماند و دید حجت کریمی و همکارانش چگونه برای رفع این مشکل اقدام می‌کنند و آیا موفق به حفظ قایدی در تیم خود برای لیگ بیست و سوم می‌شوند یا خیر.

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا قایدی را یک فصل دیگر به صورت قرضی در این تیم حفظ کنند که البته کار بسیار سختی است.

دیدگاه‌ها