کد خبر : 1942022 | 15 خرداد 1402 ساعت 08:30 | 52.3K بازدید | 13 دیدگاه

روز قبل از بازی متوجه تصمیم زلاتان شدیم

دلیل گریه تونالی: برای خداحافظی آماده نبودیم

ساندرو تونالی، هافبک میلان، در مورد لحظات سخت خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرد.

دلیل گریه تونالی: برای خداحافظی آماده نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان هفته پایانی سری A را با پیروزی 3-1 مقابل ورونا پشت سر گذاشت. در پایان این دیدار شاهد اعلام خبر بازنشستگی زلاتان ابراهیموویچ در ورزشگاه سن سیرو بودیم. جو خاصی در این لحظات بر ورزشگاه خانگی میلان حکمفرما شده بود و خیلی ها از جمله ساندرو تونالی از شدت احساسات اشک می ریختند.

هافبک 23 ساله میلان در مورد احساساتی شدنش از خداحافظی زلاتان گفت: "ما دیروز از خداحافظی ابراهیموویچ مطلع شدیم و آمادگی ذهنی برای بازی در چنین شرایطی آسان نبود. ما آماده این اتفاق نبودیم و بعد از بازی لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. خیلی‌ها امشب اشک ریختند و من بارها این تصاویر را تماشا خواهم کرد."

1883558

تونالی با تحسین هم تیمی سوئدی خود گفت: "من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او سرشار از انرژی و انگیزه بود و میل به پیروزی بالایی داشت. زلاتان حتی برای از دست دادن یک بازی تمرینی هم دیوانه می شد و برای همیشه در یاد ما خواهد ماند. او بازیکن خاصی بود."

هافبک میلان یک بار دیگر تاکید کرد که هیچکس آمادگی خداحافظی با زلاتان را نداشت: "فکر نمی کنم کسی آمادگی خداحافظی با او را داشت. ما برای این کار آماده نبودیم. او می داند که چه میراث مهمی از خود به جای گذاشته است."

دیدگاه‌ها