کد خبر : 1942068 | 15 خرداد 1402 ساعت 14:16 | 2.5K بازدید | 3 دیدگاه

کسب مدال نقره آسیا توسط دختر دونده ایران

نازنین فاطمه عیدیان نماینده شایسته کشورمان در جایگاه دوم رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ایستاد و مدال نقره این رقایت‌ها را کسب نمود.

کسب مدال نقره آسیا توسط دختر دونده ایران

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان دونده جوان دو و میدانی کشورمان امروز (دوشنبه) با شرکت در مرحله نهایی رقابت ماده۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا با ثبت حد نصاب ۱:۰۰.۰۱ دقیقه موفق شد در جایگاه دوم این مسابقات قرار گیرد و مدال نقره را از آن خود کند.
 
گفتنی است،در این ماده ورزشکار ژاپنی با ثبت زمان ۵۸.۹۲ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و ورزشکار قزاقستانی پس از عیدیان با ثبت حد نصاب ۱:۰۰.۴۰دقیقه سوم شد.

1883644

این دومین مدال جوانان ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیاست. پیش از این هم محمدرضا ضیایی در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب دیسک با ثبت حد نصاب ۵۵.۴۴ متر در جایگاه سوم قرار گرفت و به مدال برنز رسید. ‌

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه به میزبانی شهر ییچئون کره‌جنوبی در حال برگزاری است.

تیم ملی ایران هم ۱۳ ورزشکار در دو بخش دختران و پسران در این رقابت‌ها حضور دارد.

مانا حسینی، نازنین فاطمه عیدیان، ملینا اسماعیلی، ملیکا نوروزی، صبا خراسانی، محمد رضا ضیایی، سمیراقبالی، ارشیا مصدقی، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، سینا نجفی و علی رجبی ملی‌پوشان اعزامی ایران هستند.  

دیدگاه‌ها