کد خبر : 1942112 | 15 خرداد 1402 ساعت 18:36 | 68.4K بازدید | 45 دیدگاه

آندو در نقشی که ملی‌پوشان دوست دارند

این چهره جای آقاکریم را در تیم ملی پُر کرد (عکس)

آندرانیک تیموریان در تمرینات تیم ملی یکی از چهره‌های جذاب محسوب می‌شود؛ مربی‌ جوانی که ارتباط صمیمانه‌ای هم با بازیکنان دارد.

این چهره جای آقاکریم را در تیم ملی پُر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق تیم ‌ملی محبوبیت خاصی در بین اهالی فوتبال دارد؛ ستاره سابق فوتبال ایران که در دوران فوتبال خود یکی از بهترین‌ها بود و روزهای خوبی را برای فوتبال ملی و باشگاهی ایران رقم زد، حالا با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادرفنی تیم ملی در عرصه جدیدی پا گذاشته است.

1883705

آندو از زمان سرمربیگری قلعه‌نویی، به عنوان دستیار کنار سرمربی سابق خود در استقلال قرار گرفته و البته که حضور او باعث بالا رفتن جذابیت نیمکت ایران هم شده است.

تیموریان در کنار سایر دستیاران امیر قلعه‌نویی در مینی کمپ اخیر حضور دارد و نظارت دقیقی بر عملکرد ملی‌پوشان انجام می‌دهد.

1883706

جدا از موضوعات فنی که قلعه‌نویی برای هر دستیار خود وظایف معینی در نظر گرفته، تیموریان یک نقش مهم دیگر نیز در کادرفنی دارد؛ او در همین مدت کوتاه مربیگری به واسطه نزدیکی شرایط سنی‌اش با بازیکنان تیم ملی، ارتباط صمیمانه‌ای با آنها برقرار کرده و مربی‌ای است که از نظر روحی و روانی نیز روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد.

تیموریان با برخی ستاره‌های کنونی تیم ملی همبازی نیز بوده و به واسه همین ارتباط نزدیک با بازیکنان می‌تواند مهره‌ای باشد که بسیاری از مسائل را حل می‌کند.

1883707

به عبارت بهتر آندو در کادرفنی تیم ملی همان نقشی را برعهده گرفته که کریم باقری در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ داشت. او یک بزرگ‌تر باتجربه برای ملی‌پوشان است که می‌تواند جدا از کمک به موضوعات فنی، پای درددل بازیکنان هم بنشیند و در مسیر متحد شدن ملی‌پوشان کمک شایانی انجام بدهد.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها