کد خبر : 1942230 | 16 خرداد 1402 ساعت 11:41 | 30.5K بازدید | 14 دیدگاه

کاسانو:

مورینیو دو سال در رم فقط با همه دعوا کرد!

آنتونیو کاسانو، ملی‌پوش سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر با انتقاد از رفتارهای ژوزه مورینیو به او حمله کرد.

مورینیو دو سال در رم فقط با همه دعوا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رفتارهای مورینیو پس از پایان بازی فینال لیگ اروپا برابر سویا که با شکست تیم او همراه بود باعث شد که انتقادهای بسیاری از او مطرح شود. 

این مربی پرتغالی پس از بازی به پارکینگ رفت تا شخصا به آنتونی تیلور، داور این بازی، اعتراض کند و انتظار می‌رود که جریمه قابل توجهی هم از سوی یوفا برای او در نظر گرفته شود. 

سرمربی رم و کاسانو در چند ماه اخیر مدام در حال مطرح کردن اظهاراتی علیه یکدیگر بودند و حالا بار دیگر این ملی‌پوش سابق فوتبال ایتالیا از رفتارهای مورینیو به شدت انتقاد کرده است. 

1882536

او در گفتگو با Bobo TV در این باره اظهار داشت: «در تمامی اتفاقاتی که پس از پایان بازی سویا و رم اتفاق افتاد فقط باید یک نفر را مقصر دانست که کسی نیست جز ژوزه مورینیو. او باید از خودش خجالت بکشد چون نتوانست شکست را بپذیرد. وقتی هواداران رفتار او را می‌بینند، حس می‌کنند آنها هم قدرت انجام اقدامی مشابه را دارند. 

آنها به فرودگاه می‌روند تا ببینند شرایط چطور پیش خواهد رفت و آیا می‌توانند به داور توهین کنند یا خیر. از آن جایی که مورینیو به تعطیلات رفته، امیدوارم دیگر هرگز به ایتالیا برنگردد. این واقعا مشمئزکننده است. او در طول این دو سال در رم فقط دعوا کرده است. او وجهه رم را خراب کرده است. امیدوارم به پرتغال برود و دیگر برنگردد.»

دیدگاه‌ها