کد خبر : 1942314 | 16 خرداد 1402 ساعت 17:29 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

جدیدترین واکنش به حضور ستاره دوومیدانی در آمریکا

رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید اردوی احسان حدادی در آمریکا، هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

جدیدترین واکنش به حضور ستاره دوومیدانی در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، افشین داوری که مدت زیادی نیست در فدراسیون دوومیدانی کار خود را آغاز کرده، در نشست خبری برگزاری مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) در تهران حاضر شد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی مثل رؤسای قبلی این فدراسیون در خصوص احسان حدادی، ستاره دوومیدانی ایران که 4 طلای بازی‌های آسیایی و مدال نقره المپیک لندن را در کارنامه دارد، مورد سوال قرار گرفت.
داوری در خصوص برپایی اردوی احسان حدادی در آمریکا و غیبتش در مسابقات بین‌المللی در ایران گفت: "این اتفاق از دست من خارج بود و حدادی هم برنامه اردوی آمریکا را داشت. باید این جام را از لحاظ منابع مالی و انسانی بالا ببریم تا همه با انگیزه بالایی شرکت کنند. به نظر می‌رسد که حساسیت زیادی روی این موضوع وجود نداشته است و اگر باشم در سال آینده حتما این کار را انجام می‌دهیم. در سال ۱۳۹۰ وقتی وارد عرصه حمایت از حدادی شدیم گفتیم که او مدال کسب می‌کند اما برخی که کارشناس هم بودند، این اعتقاد را نداشتند. آن زمان اسپانسری را فراهم کردیم و اعتبار ما زیر یک میلیارد بود. خیلی‌ها اعتراض کردند که بودجه باید صرف همه شود، اما دیدید که نتیجه گرفتیم. اگر الان هم هزینه‌ای می‌شود، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. می‌دانم که بلیت او اسپانسری تهیه شده و یک سری پول توجیبی هم داده شده است. اگر شرایط را برای یک ورزشکار حرفه‌ای فراهم کنیم، توقع مدال خوب هم خواهیم داشت. او ورزشکار حرفه‌ای است و با هم در ارتباط هستیم."

دیدگاه‌ها