کد خبر : 1942320 | 16 خرداد 1402 ساعت 17:52 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

مسیر سریع‌ترین دختر ایران برای پاریس 2024

رئیس فدراسیون دوومیدانی معتقد است فرزانه فصیحی می‌تواند مسیر خود برای گرفتن سهمیه المپیک را از جام امام رضا آغاز کند.

مسیر سریع‌ترین دختر ایران برای پاریس 2024

به گزارش "ورزش سه"، سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوو میدانی جام امام رضا (ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ خرداد به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.
در این مسابقات هفت تیم باشگاهی از ایران و پنج تیم خارجی حضور دارند. عراق، ارمنستان، تاجیکستان، افغانستان و ایران کشورهای حاضر در این مسابقات هستند.
با وجود غیبت چهره‌هایی همچون احسان حدادی و حسن تفتیان در این رویداد، فرزانه فصیحی، دختر المپیکی دوومیدانی ایران در توکیو 2020 در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود. فصیحی که رکورددار دوی 60 متر است و البته چند روز قبل رکوردش در 100 متر توسط حمیده اسماعیل‌نژاد شکسته شد، خودش را برای کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس آماده می‌کند. 
افشین داوری، سرپرست فدراسیون در خصوص برنامه‌های فصیحی گفت: "روز گذشته با همسرش به فدراسیون آمد و صحبت‌هایی داشتیم. ابتدا در جام امام رضا شرکت می‌کند و بعد به مسابقات قزاقستان می‌رود. پیرجهان و فصیحی می‌توانند در جام امام رضا ۳۰ امتیاز بگیرند و با شرکت در قهرمانی کشور شرایط مطلوبی را برای ورودی جهانی کسب کنند. بدن فصیحی آماده است اما مسابقات فصل تازه شروع شده و نیاز به فرصت دارد تا بتواند مثل تفتیان روز به روز رکوردهایش بهتر شود. در مجموع برای تمام ورزشکاران این فرصت را مهیا می‌کنیم که برنامه‌هایشان را تدوین کنند و موفق شوند."

دیدگاه‌ها