کد خبر : 1942372 | 17 خرداد 1402 ساعت 00:22 | 35.2K بازدید | 19 دیدگاه

همه از اشتیاقم برای فتح UCL خبر دارند

گوندوگان: دکتر پسرم طرفدار اینتر است

ایلکای گوندوگان، ستاره سیتی، معتقد است که با توجه به سن و سالی که دارد شاید فرصت فتح چمپیونزلیگ را دیگر پیدا نکند.

گوندوگان: دکتر پسرم طرفدار اینتر است

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان یکی از ستاره‌های سیتی در فصل جاری بود و نقش مهمی در فتح لیگ برتر و جام حذفی داشت. هافبک آلمانی در حالی خود را آماده همراهی سیتیزن‌ها در فینال چمپیونزلیگ می‌کند که مدیران باشگاه در تلاش هستند تا او را از رفتن منصرف کنند.

گوندوگان چند روز پیش هر دو گل سیتی در فینال جام حذفی را وارد دروازه یونایتد کرد و حالا آماده درخشش دوباره در یک دیدار حساس است تا به عنوان کاپیتان سیتی سه گانه را تجربه کند. او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت از اشتیاق بالای خود برای فتح UCL خبر داد:

1884067

دکتر پسرم طرفدار اینتر است
من ارتباط زیادی با ایتالیا و میلان دارم. دکتر پسرم ایتالیایی و طرفدار اینتر است. پسرم آنجا به دنیا آمده و همسرم نیز چند سالی در ایتالیا زندگی کرده است. همچنین دوست دارم در تعطیلات به آنجا سفر کنم، هرچند این به شرایط فینال چمیپونزلیگ بستگی دارد.

شاید دوباره فرصت فتح UCL را نداشته باشم
من در دو فینال چمپیونزلیگ حضور داشتم، ولی هر دو را باخته‌ام. بنابراین همه از اشتیاق بالای من برای فتح این جام خبر دارند. من 32 ساله هستم و فکر نمی‌کنم دوباره چنین فرصتی داشته باشم. اعتمادبه‌نفس بالایی برای این کار داریم، اما این را هم می‌دانیم که شکست دادن اینتر کار خیلی سختی خواهد بود.

دیدگاه‌ها