کد خبر : 1942381 | 17 خرداد 1402 ساعت 01:01 | 50K بازدید | 14 دیدگاه

شانس ناگلزمان از بقیه بیشتر است

10 گزینه هدایت PSG با یک احتمال قوی

از یولیان ناگلزمان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی کریستوف گالیته در پاری‌سن‌ژرمن یاد می شود.

10 گزینه هدایت PSG با یک احتمال قوی

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های فرانسوی روز گذشته از اخراج کریستوف گالتیه خبر دادند. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده اما با توجه به احتمال زیاد آن، گمانه زنی ها در خصوص جانشین سرمربی PSG آغاز شده است.

گالتیه هم مثل چند سرمربی قبلی پاری‌سن‌ژرمن از پس انتظارات بزرگ برنیامد. تیم او با شکست مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ حذف شد و لیگ یک فرانسه را با اختلاف تنها یک امتیاز فتح کرد.

به این ترتیب باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بازهم پروژه جدیدی برای انتخاب سرمربی آغاز کرده است. به گزارش گل، یولیان ناگلزمان از سایر گزینه ها شانس بیشتری برای هدایت PSG دارد.

گفته می‌شود در صورت قبول هدایت پاریس توسط ناگلزمان، تیری آنری نیز به عنوان دستیار اول او انتخاب خواهد شد. البته مربی جوان آلمانی هنوز واکنش خاصی به این احتمال نشان نداده است.

پاریسی‌ها طی 12 سال اخیر 6 سرمربی مختلف استخدام کرده اند اما توفیقی در موفقیت های بزرگ در اروپا نداشته اند و قهرمانی در فرانسه تنها افتخار کسب شده در این مدت بوده است.

قبول هدایت پاری‌سن‌ژرمن در شرایطی که جدایی لیونل مسی و نیمار قطعی شده و کیلیان امباپه هم به احتمال زیاد یک سال دیگر جدا خواهد شد یک ریسک بزرگ خواهد بود و سرمربی جدید باید خود را آماده یک پوست اندازی کامل کرده و برای تشکیل ساختاری جدید تلاش کند.

سایت گل در کنار یولیان ناگلزمان از زین الدین زیدان، آنتونیو کونته، مارسلو گالاردو، لوئیس انریکه، روبن آموریم، ژوزه مورینیو، تیاگو موتا، کارلو آنچلوتی و اولیور گلاسنر به عنوان دیگر گزینه های مدنظر PSG برای جانشینی گالیته یاد کرده است.

1884078
1884079
1884080
1884081

دیدگاه‌ها