کد خبر : 1942439 | 17 خرداد 1402 ساعت 10:59 | 47.2K بازدید | 2 دیدگاه

پس از اخراج ناگلزمان: اشتباه بزرگ بعدی در بایرن!

بایرن مونیخ به دنبال راه حلی برای بیرون آمدن از بحران فعلی است که گریبانگیرش شده و شاید در این مسیر باز هم اشتباهی را مرتکب شود.

پس از اخراج ناگلزمان: اشتباه بزرگ بعدی در بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، جذاب‌ترین سوال پس از پایان فصل این بود که بایرن چطور باید مشکلات ورزشی متعددش را در درون این باشگاه حل کند؟ 
و حالا این سوال به این شکل تغییر پیدا کرده که چه کسی قرار است جانشین حسن صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه شود و عملکرد خوبی هم از خودش ارائه کند؟ 

نام‌های بسیاری در فهرست گزینه‌های احتمالی به چشم می‌خورد و گزینه مورد علاقه بایرن مشخصا مکس ابرل است که مدیر ورزشی لایپزیش است اما مشخص نیست که آیا بند فسخی در قرارداد او گنجانده شده است.

1880675

و البته باید این نکته مهم را در نظر گرفت که آیا او حاضر است زندگی حرفه‌ای و شهرتش را با تغییر باشگاهش در چنین مدت کوتاهی به خطر بیاندازد یا خیر. 

بنابراین همه چیز حاکی از این است که بایرن باید راه حلی در داخل این باشگاه پیدا کند تا بتواند راحت‌تر ارتباط برقرار کند و از هرگونه گمانه‌زنی برای انتصاب مدیر ورزشی جدیدی تا مدتی طولانی دور باشد. 

در غیر این صورت، بایرن اشتباه بزرگ بعدی‌اش را پس از اخراج یولیان ناگلزمان مرتکب شده است، اقدامی که بسیار ظالمانه بود و باعث شد که این باشگاه برای چندین هفته در شرایطی پر از جنجال و هیاهو قرار بگیرد. 

دیدگاه‌ها