کد خبر : 1942443 | 17 خرداد 1402 ساعت 11:28 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: آخرین تلاش برای مسی

تلاش بارسلونا برای جلب رضایت لیونل مسی امروز هم میان عناوین اصلی روزنامه‌های اسپانیا دیده می‌شود.

روزنامه‌های اسپانیا: آخرین تلاش برای مسی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لالیگا با طرح اقتصادی باشگاه بارسلونا موافقت کرد و بدین ترتیب آن‌ها برای بازگشت لیونل مسی تلاش خواهند کرد. مشخص شده که مسی از پاری سن ژرمن به صورت رسمی جدا شده و اکنون منتظر پیشنهادات برای تصمیم گیری درباره آینده است. کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی قطر منتظر پیشنهاد بارسلوناست و آنطور که مشخص شده قرار است قهرمان لالیگا به زودی پیشنهاد رسمی را به دست این بازیکن برساند. عناوین اصلی امروز روزنامه‌های چاپ اسپانیا را مشاهده می‌کنید:

1884169

روزنامه مارکا معتقد است رئال مادرید باید به زودی جانشین کریم بنزما در خط حمله را معرفی کند و بر همین اساس از تیتر "عجله برای کین" بهره برده است. مهاجم انگلیسی یک فصل دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و جذب او دشوار به نظر می‌رسد.

1884170

کریم بنزما روز گذشته به صورت رسمی با رئال مادرید خداحافظی کرد و طی یک سخنرانی اظهاراتی را مطرح کرد که از میان تمام گفته‌ها "من همیشه اهل مادرید خواهم بود" روی جلد آ.س به عنوان تیتر یک انتخاب شده است.

1884171

"اینیگو تقویت کننده" روی جلد موندودیپورتیوو به احتمالات جذب بازیکن فصل گذشته اتلتیک بیلبائو به بارسلونا می‌افزاید. روز گذشته رسانه‌های اسپانیایی تایید کردند اینیگو مارتینز اولین تقویت‌کننده دفاع بارسلونا برای فصل 24-2023 است. این مدافع میانی هدف قدیمی بارسلونا بوده و مدت زیادی است که مورد توجه این باشگاه قرار داشت.

1884172

"آخرین تلاش برای مسی" تیتر اصلی جلد اسپورت است. بارسا پس از موافقت لالیگا، پیشنهادی به بازیکن آرژانتینی ارائه خواهد کرد. مسی نمی‌خواهد بیش از این برای تصمیم گیری صبر کند و بارسا باید دست بکار شود.

جدایی بنزما از دیگر اخبار برجسته روی جلد امروز این روزنامه است. مهاجم سابق رئال مادرید با این تیم خداحافظی کرد و قرارداد خود را با الاتحاد به صورت رسمی امضا کرد. بازیکن فرانسوی در خداحافظی خود از مادرید گفت:"زندگی به من فرصت دیگری داد."

دیدگاه‌ها