کد خبر : 1942518 | 17 خرداد 1402 ساعت 16:21 | 54.5K بازدید | 38 دیدگاه

ناامیدی بارسا: برگشتن مسی، یک ماموریت غیرممکن

با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.

ناامیدی بارسا: برگشتن مسی، یک ماموریت غیرممکن

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد آینده مسی جایی جز بارسلونا است. با وجود این که پدر مسی دوشنبه گذشته در خانه خوان لاپورتا با رئیس باشگاه بارسلونا دیدار کرد و روز گذشته هم لالیگا طرح مالی بارسا موسوم به طرح بقا را تایید کرد، مدیران باشگاه به بستن قرارداد با ستاره آرژانتینی خوش‌بین نیستند.

منابع آگاه در باشگاه بارسلونا به موندو دپورتیوو گفته‌اند که جذب مسی "خیلی سخت است." یکی از موانع سد راه انتقال مسی به بارسا این است که باشگاه برای سر و سامان دادن به برنامه‌های مالی‌اش به زمان نیاز دارد و مسی می‌خواهد هرچه سریع‌تر در این باره تصمیم نهایی خود را بگیرد.

1884265

این در حالی است که اینتر میامی پیشنهاد پر زرق و برقی برای لئو آماده کرده و هم‌اکنون در بهترین موقعیت برای جذب او است و الهلال حاضر است سر تا پای ستاره آرژانتینی را طلا بگیرد.

فقط مسی می‌تواند مقصد بعدی خود را انتخاب کند اما در شرایط کنونی آنچه به نظر می‌رسد این است که بارسا از کورس جذب او خارج شده و در موقعیتی قرار ندارد که بتواند مسی را به باشگاه محبوبش که بخش عمده حرفه خود را در آن گذرانده، برگرداند.

البته در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی وجود داشته مبنی بر اینکه پدر مسی به اینتر میامی و الهلال پیشنهاد داده که با مسی قرارداد ببندند ولی او را یک سال به طور قرضی به بارسلونا بفرستند و هر باشگاهی که این پیشنهاد را بپذیرد، با آن قرارداد بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها