کد خبر : 1942584 | 17 خرداد 1402 ساعت 22:53 | 220K بازدید | 90 دیدگاه

می‌دانستم کریم به اینجا می‌آید

واکنش متفاوت رونالدو به حضور بنزما در عربستان

کریستیانو رونالدو می‌گوید مطمئن بوده که کریم بنزما برای ادامه فوتبالش به عربستان می‌آید.

واکنش متفاوت رونالدو به حضور بنزما در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما با انتقالی که از مدت‌ها پیش در موردش صحبت می‌شد، راهی الاتحاد شد تا پس از چهارده سال، به دوران حضورش در رئال‌مادرید پایان دهد. ستاره فرانسوی با دریافت دستمزد هنگفت سالیانه 200 میلیون یورو، برای تیم شهر جده به میدان خواهد رفت.

پس از حضور کریستیانو رونالدو در فوتبال عربستان، قفل حضور فوق‌ستاره‌ها در این کشور شکسته شد و حالا تیم‌های سعودی به‌دنبال جذب بازیکنان بزرگ دیگری هستند تا خود را به‌عنوان یک لیگ بزرگ و قدرتمند معرفی کنند؛ مسئله‌ای که کریستیانو نیز به آن اذعان دارد.

رونالدو که برای معرفی برند جدید خود که یک نوشیدنی آب است، راهی مادرید شده، در گفتگو با خبرنگاران، درخصوص فوتبال عربستان به صحبت پرداخت. کشوری که با توجه به قدرت اقتصادی خود، می‌خواهد میزبانی جام جهانی 2030 را برای خود تضمین کند.

1882323

کریستیانو رونالدو درباره حضور در فوتبال این کشور گفت: «می‌دانستم که سفر به‌سوی عربستان سعودی، قفل‌ها را باز می‌کند. من اشتباه نکردم و مطمئن هستم که تا دو، سه سال آینده، لیگ عربستان به یکی از مهم‌ترین لیگ‌های جهان تبدیل خواهد شد و شما می‌توانید آن را ببینید

فوق‌ستاره پرتغالی درباره حضور هم‌تیمی‌اش در الاتحاد نیز این‌گونه پاسخ داد: «من با بنزما دوست هستم و می‌دانستم که او به عربستان می‌رود. من هزار درصد مطمئن هستم که بازیکنان بیشتری به آنجا خواهند رفت.»

او همچنین درباره حضور در مادرید گفت: «همیشه از این‌که در مادرید هستم، خوشحالم. علاقه دارم که برای زندگی به مادرید برگردم. ضمن این‌که درباره رئال‌مادرید باید بگویم که مطمئناً این تیم عناوین بیشتری در لیگ قهرمانان اروپا کسب خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها