کد خبر : 1942643 | 18 خرداد 1402 ساعت 09:51 | 43.5K بازدید | 3 دیدگاه

این تیم بعد از ۹۷۱ روز باخت!

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد یک اتفاق غیرمنتظره بود.

این تیم بعد از ۹۷۱ روز باخت!

به گزارش"ورزش سه"، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی شب گذشته با انجام ۵ دیدار در نقاط مختلف ایران برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار دو تیم ۶ امتیازی هیات فوتبال اصفهان و مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه تختی تیران به مصاف هم رفتند؛ این مسابقه در پایان اوقات معمول و اضافه با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید اما نکته عجیب در ضیافت پنالتی‌ها رقم خورد که در یک دوئل ماراتن‌گونه، تیم اصفهانی ۲۱-۲۰ رقیب صاحب‌نام خود را شکست داد.
پیروزی تیم هیات فوتبال اصفهان به منزله پایان دادن به رکورد ۹۷۱ روز پیروزی مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران بود؛ رکوردی که نقطه آغازش به تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۱۳۹۹ برمی‌گردد که تیم گلسا در دیدار پایانی آن فصل لیگ برتر با نتیجه ۵-۴ به پارس جنوبی بازی را واگذار کرده بود و تا روز گذشته شکستی در کارنامه نداشت!

1884966

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی برای تیم‌های هرمزگانی اصلا خوب پیش نرفت چراکه تیم ۶ امتیازی فولاد هرمزگان در دیداری خانگی به قدرت بازی‌های قبل طاهر نشد و با نتیجه ۶-۲ به شاهین خزر رودسر باخت؛ دیگر نماینده هرمزگان یعنی شهرداری بندرعباس هم که به خانه پارس جنوبی بوشهر پرافتخارترین تیم لیگ برتر رفته بود با نتیجه ۴-۰ مغلوب بوشهری‌ها شد.

1884512

در سایر دیدارهای لیگ برتر صدرشیمی یزد نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها، در شبی که از حمایت پرشور هوداران‌اش بهره می‌برد به سختی و با نتیجه ۴-۳ مقابل تیم قعرجدولی شهدای حیات داوود گناوه به برتری رسید و چادرملو اردکان در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۴-۲ منطقه آزاد چابهار را شکست داد.

در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی، فرش حداد اصفهان با ۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مقاومت گلساپوش، چادرملو، فولاد هرمزگان و پارس جنوبی بوشهر همگی با ۶ امتیاز اما به علت اختلاف در تفاضل گل به ترتیب دوم تا پنجم جدول هستند.

1884969
1884964
1884511

عکس : حمیدرضا مهدی زاده اردکانی

دیدگاه‌ها