کد خبر : 1942650 | 18 خرداد 1402 ساعت 10:28 | 40K بازدید | 17 دیدگاه

انتظار رئال: همه چیز به کاپیتان انگلیس بستگی دارد

هری کین، ستاره تاتنهام، باید تصمیم نهایی را درباره قبول یا رد پیشنهاد رئال مادرید بگیرد.

انتظار رئال: همه چیز به کاپیتان انگلیس بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریم بنزما باعث شد که رئال مادرید به صورت جدی به فکر جذب بازیکنی برای جایگزینی او در خط حمله باشد. 

گزینه‌های بسیاری در چند ماه اخیر در کنار نام رئال مادرید مطرح شده بودند اما ترک این باشگاه توسط بنزما باعث شد که آنها به صورت جدی‌تر و برای جذب بازیکنانی جذاب‌تر وارد میدان شوند. 

هری کین شاید اولین بازیکنی بود که نامش برای پیوستن به سانتیاگو برنابئو در رسانه‌ها مطرح شد و حالا بسیاری از آنها مدعی هستند که این بازیکن در یک قدیمی پیوستن به این باشگاه قرار دارد. 

1884518

مت لاو، خبرنگار سرشناس تلگراف، درباره وضعیت نهایی این انتقال گفت: «من فکر می‌کنم همه چیز بیشتر به خود کین بستگی دارد و این که او دوست دارد چه کاری انجام دهد. او چند سال قبل سعی کرد برنامه پیوستن به سیتی را مهندسی کند اما به خاطر قراردادش قدرتی برای انجام این کار نداشت اما حالا قدرت بیشتری دارد چون یک سال از مهلت قراردادش باقی مانده است.»

او همچنین با اشاره به شرایط دنیل لوی برای فروش این بازیکن اضافه کرد: «من فکر می‌کنم پیشنهاد رئال از شانس بیشتری در برابر لوی برخوردار است چون او واقعا دوست ندارد با فروش این بازیکن به یونایتد و حضور کین در یک باشگاه لیگ برتری دیگر موافقت کند و این موضوع برایش مهم است.»

دیدگاه‌ها