کد خبر : 1942678 | 18 خرداد 1402 ساعت 12:05 | 56.5K بازدید | 9 دیدگاه

حسین‌زاده چه زود بزرگسال شد...

ستاره قهرمانی استقلال و شماره 10 تیم ملی!

وینگر سابق استقلال پس از پایان نخستین فصل حضور در فوتبال اروپا در اردوی تیم ملی حاضر شد و دیشب هم در بازی برابر تیم امید در ترکیب قرار گرفت.

ستاره قهرمانی استقلال و شماره 10 تیم ملی!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده، ستاره تیم شکست‌ناپذیر استقلال مجیدی در لیگ بیست و یکم که با گل‌ها و عملکرد خود نقش پررنگی در قهرمانی تیمش ایفا کرد، در دومین اردوی متوالی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه‌نویی هم حاضر شد تا در پایان یک فصل پر افت و خیز در شارلوا بلژیک، بار دیگر در فضای ملی تنفس کند.

حسین‌زاده که از روزهای درخشش در کنار اللهیار صیادمنش در ترکیب تیم ملی جوانان در جام جهانی برابر آلمان و سایر رقبای قدر آن دوره زمان زیادی نگذشته، حالا در شرایطی در تیم ملی بزرگسالان بازی می‌کند که در غیاب لژیونرها و ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس، فرصت بازی با پیراهن شماره 10 تیم ملی را در برابر تیم امید به دست آورد و با این لباس ارزشمند به میدان رفت.

حسین‌زاده که آبان ماه 23 ساله خواهد شد، در شرایطی فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را به دست آورده که اولین بازی ملی خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی در برابر کره انجام داد و پس از آن در بازی برابر لبنان و الجزایر پیش از جام جهانی و دیدار مقابل کنیا در نوروز امسال، سه تجربه دیگر بازی در لباس تیم ملی را به دست آورد.

دیدگاه‌ها