کد خبر : 1942698 | 18 خرداد 1402 ساعت 14:34 | 12.7K بازدید | 9 دیدگاه

رییس ناپولی: 40 تا مربی در فهرستم دارم

آئورلیو دی‌لورنتیس اجازه نمی‌دهد کریستیانو جونتولی به یوونتوس بپیوندد، ضمن اینکه تاکید کرد فهرستی 40 نفره از مربیان دارد که مربی بعدی ناپولی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.

رییس ناپولی: 40 تا مربی در فهرستم دارم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی برای اولین بار از سال 1990 قهرمان ایتالیا شده اما لوچانو اسپالتی، مربی تیم قهرمان، از این تیم جدا شده و حالا آن‌ها به دنبال مربی جدید می‌گردند. 
جستجو برای نفر جدید ممکن بود شامل مدیر ورزشی باشگاه هم شود چون گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد جونتولی با یوونتوس به توافق رسیده اما دی‌لورنتیس، رییس ناپولی حاضر نیست یکی از معماران موفقیت تیمش را به راحتی از دست بدهد.

دی‌لورنتیس گفت: «مدیر ورزشی باشگاه تا 30 ژوئن 2024 با ما قرارداد دارد. برای همین متوجه نمی‌شوم چرا درباره او می‌پرسید.» رییس ناپولی هم‌چنین درباره انتخاب مربی جدید گفت فهرستی تهیه شده تا مربی بعدی تیم را از آن انتخاب کنند.

1884585

او گفت: «برای انتخاب مربی فهرستی از اسامی داریم که از 22 نفر به 40 نفر رسیده. من باید تحقیق کنم و ببینم در دسترس هستند، مناسب سیستم 3-3-4 هستند، مناسب پرس از جلو هستند یا نه. زمان می‌برد، باید با شخصیت آن‌ها آشنا شویم، ببینیم از نظر فرهنگی مناسب ناپل هستند یا نه. بعد از همه این‌ها، تازه این گزینه را دارند که پیشنهاد ما را قبول نکنند. من به آن‌ها می‌گویم تاکتیک 3-3-4 قطعی است و نمی‌شود تغییرش داد.»

گفته می‌شد وینچنتزو ایتالیانو، مربی فیورنتینا که تیمش با سیستم 3-3-4 به فینال جام حذفی و فینال لیگ کنفرانس رسیده، یکی از گزینه‌های دی‌لورنتیس است. رییس ناپولی تاکید کرد که این مربی در فهرست او نیست.

او در این باره گفت: «ایتالیانو یک مربی خارق‌العاده است اما با فیورنتینا قرارداد دارد. منصفانه نیست تعادل باشگاهی را که با ما روابط دوستانه دارد به هم بزنیم. من اسم او را در فهرست 40 نفره‌ام نگذاشته‌ام چون قرارداد دارد. هم‌چنین پولی بابت فسخ قرارداد مربی نمی‌دهم.»

دیدگاه‌ها