کد خبر : 1942735 | 18 خرداد 1402 ساعت 16:26 | 39.9K بازدید | 11 دیدگاه

قلب دفاع تیم ملی دست سه باتجربه؛

اتفاق جدید در تیم ملی با ۳ بازیکن سرخابی

امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از مدافع پرسپولیس و دو سرخابی سابق برای خط دفاعی گرفت.

اتفاق جدید در تیم ملی با ۳ بازیکن سرخابی

به گزارش "ورزش سه"، فهرست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا در حالی اعلام شد که امیر قلعه‌نویی یک اقدام جدید انجام داد و در حالی که همیشه چهار مدافع میانی و بیشتر در فهرست نهایی قرار می‌گرفتند، این بار تصمیم به دعوت از سه بازیکن در این پُست گرفت.

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع میانی پرسپولیس، تنها بازیکن لیگ برتری در این پُست است که در فهرست نهایی تیم ملی ایران قرار گرفته و نفراتی مثل محمد دانشگر، سید محمداحسان حسینی، عارف آقاسی، امیرمهدی جان‌ملکی و... از لیست کنار رفتند.

1856543

محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع سابق پرسپولیس و دو فصل اخیر الاهلی قطر پس از دوران درخشانی که در لیگ ستارگان قطر داشت و ۶ گل هم برای تیمش به ثمر رساند، مثل مینی‌کمپ در فهرست نهایی قرار گرفته و امیر قلعه‌نویی او را دعوت کرده است.

1884421

سید مجید حسینی هم پس از سپری کردن یک فصل موفق در کایسری اسپور ترکیه و به ثمر رساندن دو گل در سوپر لیگ این کشور، با نظر قلعه‌نویی در لیست ۲۳ نفره دیده می‌شود تا در کنار پورعلی‌گنجی و مجید حسینی برای رسیدن به ترکیب و حضور در خط دفاعی در تورنمنت کافا رقابت کنند.

1769480

البته در این جمع می‌توان به نام روزبه چشمی، کاپیتان دوم استقلال هم اشاره داشت که توانایی بازی در پست‌های مختلف ازجمله دفاع میانی را دارد و احتمالا قلعه‌نویی روی او هم حساب باز کرده است.

دیدگاه‌ها