کد خبر : 1942774 | 18 خرداد 1402 ساعت 19:01 | 61.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادامه همکاری حسینی و پیکان در گروی توافق نهایی

مذاکرات با این سرمربی به دور سوم رفت!

سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت، اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.

مذاکرات با این سرمربی به دور سوم رفت!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم‌هایی که هنوز تکلیف نیمکت خود برای فصل آینده لیگ برتر را مشخص نکرده، پیکان تهران است. خودروسازان که طی دو فصل گذشته سیدمجتبی حسینی را روی نیمکت خود داشتند، علاقه‌مند به ادامه همکاری با این مربی هستند.

از این رو حدود 10 روز قبل اولین جلسه مدیران باشگاه پیکان با حسینی برای تمدید قرارداد برگزار شد و قرار بر این شد که دو طرف در جلسه دیگری به مذاکرات ادامه بدهند. به دلایل مختلف، از جمله درگذشت مادر حمید عباسی، مدیرعامل پیکان، جلسه دوم به تعویق افتاد و در نهایت حسینی روز گذشته در نشستی با مدیران باشگاه شرکت کرد.

در این جلسه دو طرف مذاکرات مثبتی را داشتند؛ اعضای هیات مدیره پیکان ضمن اعلام بودجه تیم و مسائل مالی به حسینی از او خواستند برنامه‌های خود را اعلام کند و در جلسه سوم با بررسی مسائل موجود تصمیم‌گیری صورت بگیرد.

قرار است هفته آینده سومین جلسه حسینی و مدیران پیکان برای تمدید قرارداد برگزار شود و در صورتی که توافق نهایی حاصل شود، قرارداد جدید به امضا برسد و امور برای فصل جدید شروع شود.

این در حالی است که سیدمجتبی حسینی پیشنهادی جدی از آلومینیوم اراک دریافت کرده، اما به واسطه دو سال همکاری با پیکان علاقه‌مند است با این تیم برای سومین سال متوالی کار کند، اما این مسئله نیازمند فراهم شدن برخی مسائل سخت افزاری از سوی باشگاه پیکان است.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت پیکان رخ می‌دهد و آیا حسینی قرارداد خود را با این تیم تمدید می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها