کد خبر : 1942777 | 18 خرداد 1402 ساعت 19:10 | 18.5K بازدید | 12 دیدگاه

۱۰ تیم لیگ برتری بدون ملی‌پوش شدند

اسامی بازیکنان ۱۰ تیم لیگ برتری در فهرست تیم ملی دیده نمی‌شود.

۱۰ تیم لیگ برتری بدون ملی‌پوش شدند

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی هفته گذشته نام ۲۴ بازیکن را برای حضور در مینی‌کمپ تیم ملی اعلام کرد که در این بین، مس رفسنجان، ذوب‌آهن، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان هیچ نماینده‌ای نداشتند، ولی ۱۲ تیم دیگر حداقل یک بازیکن خود را در جمع دعوت شده‌ها می‌دیدند که حالا به شکل چشمگیری این آمار کاهش یافت. 

لیست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا ساعات قبل با حضور ۲۵ بازیکن اعلام شد که در این بین، نام ۱۰ لژیونر دیده می‌شود و ۱۵ تیم لیگ برتری دارای نماینده در این جمع هستند که پرسپولیس، سپاهان و استقلال با ۴ بازیکن و تراکتور، گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک یک بازیکن به خود اختصاص داده‌اند. 

تیم‌های لیگ برتری مس رفسنجان، فولاد خوزستان، ذوب‌آهن، هوادار تهران، پیکان، ملوان انزلی، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان هیچ‌کدام از بازیکنان خود را در تیم ملی نمی‌بینند که عدم حضور مسی‌ها در این جمع جالب توجه‌تر از سایر تیم‌هاست.
البته در این بین، باید اشاره کرد بازیکنانی مثل محمدحسین اسلامی از ذوب‌آهن و سامان فلاح از پیکان به دلیل درخواست رضا عنایتی، به تیم ملی المپیک رفته‌اند و نامشان در فهرست تیم بزرگسالان قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ها