کد خبر : 1942800 | 18 خرداد 1402 ساعت 23:05 | 84.9K بازدید | 50 دیدگاه

معارفه تاریخی با سخنرانی شگفت‌انگیز

بنزما برنابئو را فراموش کن!

کریم بنزما در مراسم معرفی رسمی خود به هواداران الاتحاد و در حضور 60 هزار تماشاگر، از اهدافش برای قهرمانی سخن گفت.

بنزما برنابئو را فراموش کن!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معرفی کریم بنزما، خرید جدید الاتحاد در ورزشگاه خانگی این تیم در شهر جده برگزار شد. جایی که فوق ستاره فرانسوی از اهدافش برای قهرمانی با تیم سعودی در مسابقات پیش رو خبر داد. 

ویدئو: 303056

از ساعت‌ها قبل از شروع مراسم، هواداران الاتحاد در استادیوم الجوهرة حضور پیدا کردند و در دقایق نزدیک به آغاز مراسم، سکوهای ورزشگاه خانگی الاتحاد در شهر جده پر شد و همه چیز برای حضور بنزما روی صحنه آماده بود. 

1884734

در لحظه حضور ستاره فرانسوی در دهانه ورودی ورزشگاه، تمام نورافکن‌های ورزشگاه خاموش شدند و بنزما در میان تشویق و رقص نور هواداران به سمت جایگاه رفت. 60 هزار هوادار این تیم در ورزشگاه حاضر شدند تا مراسم معارفه خرید بزرگ خود را مشاهده کنند. 
پس از حضور بنزما در محل تعیین شده، او جایزه بالن دُر یا مرد سال فوتبال جهان را از دست انمار الحائلی دریافت کرد و در میان تشویق شدید هواداران الاتحاد، آن را بالای سر برد. 

1884730

بنزما که با پیراهن شماره 9 الاتحاد در مراسم معارفه حضور پیدا کرده بود، در صحبت‌های کوتاهی اعلام کرد که از حضور در تیم جدید خود خوشحال است و آرزو کرد که با الاتحاد، عناوین زیادی را به دست آورده و باعث خوشحالی اوست که در میان بهترین هواداران حاضر است. 

1884733

بنزما گفت: درود بر شما. امیدوارم تا جایی که می‌توانیم، الاتحاد را پیش ببریم. من الاتحاد را انتخاب کردم چون تیم بزرگی است، تیم قهرمانی است و به خاطر اینکه هواداران فوق‌العاده‌ای دارد. من تمام تلاشم را برای دستیابی به دستاوردها و قهرمانی‌ها انجام خواهم داد. 

1884731
1884732

او سپس به سمت هواداران رفت و سپس توپ‌هایی که در نقاط مختلف ورزشگاه تعبیه شده بود را امضا کرد و آنها را به سمت طرفداران الاتحاد شوت کرد. در لحظه‌ای که بنزما شال گردن تیم جدید خود را از زمین برداشت و به دور گردن انداخت، با تشویق شدید هواداران مواجه شد. 
بنزما در ادامه به تمامی جایگاه‌های هواداران رفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. ستاره فرانسوی الاتحاد در ادامه با در دست داشتن تلفن همراه، به گرفتن ویدیوی سلفی با طرفداران حاضر در ورزشگاه مشغول شد. 

1884729

در ادامه و پیش از آنکه بنزما ورزشگاه را ترک کند، در صحبت‌های دیگری اظهار داشت: از شما بابت حضور در اینجا تشکر می‌کنم. بی‌صبرانه منتظر شروع دوباره گلزنی در اینجا (اشاره به زمین استادیوم الجوهرة) هستم تا شما را خوشحال کنم. 
برخلاف مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در النصر، معرفی بنزما به هواداران الاتحاد زمان بسیار کمتری برد و ستاره فرانسوی پس از صحبت‌های کوتاه و پاسخ به ابراز احساسات هواداران، راهی رختکن شد و هواداران نیز بلافاصله ورزشگاه را ترک کردند.
بنزما همچنین در کنفرانس خبری که پیش از این مراسم گرفته شد، اظهار داشت: احساس فوق‌العاده‌ای است، خوشحالم که به این باشگاه افسانه‌ای پیوستم، مطمئناً این یک چالش جدید و زندگی تازه‌ای برای من است. من برای شروع تمرین هیجان‌زده هستم. او ادامه داد: الاتحاد را انتخاب کردم چرا که یکی از بهترین باشگاه‌های کشور عربستان است و این باشگاه هواداران پرشوری دارد و عناوین زیادی هم دارد. برای این به عربستان آمدم چون من مسلمانم و عربستان هم یک کشور مسلمان است. همیشه دوست داشتم اینجا زندگی کنم. 

1884737

بنزما عنوان کرد: این انتقال به من این فرصت را می‌دهد تا زندگی جدیدی داشته باشم و به زبان عربی مسلط شوم. خوش شانس هستم که در عربستان هستم، مکه خیلی به ما نزدیک است، برای منی که مسلمانم این خیلی موضوع مهمی است. 
وی ادامه داد: من برای مادرید بازی کردم و عناوین متعددی را به دست آوردم. افتخار می‌کنم که توانستم برای مادرید بازی کنم و به این ترتیب دوران حرفه‌ای‌ام را در آنجا به پایان برسانم. او تائید کرد: آنچه برای تیم جدیدم آرزو دارم و می‌توانم اضافه کنم، تجربه فوتبالی‌ام است و از همه مهم‌تر امکان کسب عناوین است چرا که من عاشق کسب قهرمانی هستم. 

1884738

ستاره فرانسوی الاتحاد همچنین گفت: فصل جدیدی برای من است و می‌خواهم با وجود پیشرو بودن در پیشرفت باشگاه، به جایگاهی بالاتر از جایگاهی که الان دارد، کمک کنم. واقعاً دوست دارم در پیشرفت باشگاه کمک کنم چون باشگاهی است که اشتیاق زیادی به قرار گرفتن در اوج دارد. 
وی ادامه داد: اینجا یک ورزشگاه استثنایی است و همانطور که گفتم و تکرار می‌کنم، شور و اشتیاق زیادی وجود دارد، که هواداران از همه مهم‌تر هستند و به عنوان یک بازیکن، این اشتیاق به ما انگیزه می‌دهد تا بهترین خودمان را در زمین نشان دهیم. 
بنزما به صحبت درباره ستاره پرتغالی یعنی کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: کریستیانو رونالدو اینجاست و او دوست من است. دیدن او در عربستان سعودی فوق‌العاده است. حضور او در اینجا، نشان دهنده مسیر و پیشرفت عربستان سعودی است و این موضوع در سطح بین‌المللی نیز مورد توجه قرار گرفته است. 
او در پایان خاطرنشان کرد: کسب عناوین بسیار مهم است و بردن آن سخت است اما غیرممکن نیست. در همه موارد، ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم و دوست دارم به خاطر باشگاه و هواداران به عناوین مختلف برسم. با جاه‌طلبی، رقابت و استعداد می‌توانیم پیروز شویم، حتی اگر سخت باشد.

دیدگاه‌ها