کد خبر : 1942813 | 19 خرداد 1402 ساعت 00:32 | 45.1K بازدید | 16 دیدگاه

وداع اینستاگرامی مدافع مراکشی با بنفش‌ها

آماده‌باش بارسا و یونایتد: امرابط خداحافظی کرد

سفیان امرابط، مدافع مراکشی، با هم‌باشگاهی‌های خود در فیورنتینا خداحافظی کرد و حالا همه منتظر انتخاب تیم بعدی او هستند.

آماده‌باش بارسا و یونایتد: امرابط خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، سفیان امرابط، یکی از ستاره‌های جام جهانی 2022 بود که خاطرات ماندگاری با پیراهن تیم ملی مراکش در قطر رقم زد. او در عرصه باشگاهی هم فصل موفقی داشت و با فیورنتینا تا فینال لیگ کنفرانس اروپا و حام حذفی پیش رفت؛ مدافع مراکشی فیورنتینا، یک روز بعد از شکست در فینال و از دست رفتن قهرمانی با هواداران این تیم خداحافظی کرد. 
امرابط در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: "حضور در تیم فیورنتینا باعث افتخار من بود. در طول فصل با همه توان خود بازی کردیم و توانستیم به دو فینال (جام حذفی و لیگ کنفرانس اروپا) راه پیدا کنیم." 
او با اشاره به ناکامی در دو فینال این فصل گفت: "پایان دادن این دو فینال به عنوان تیم بازنده برای ما بازیکنان و هواداران بسیار دردناک است. ما واقعا به دنبال برد بودیم تا شادی قهرمانی را با شما هواداران تقسیم کنیم. از دست رفتن قهرمانی بزرگترین تاسف من بود." 

1797060

مدافع فیورنتینا متن خود را این گونه به پایان رساند: "از همه کسانی که در طول این فصل فوق‌العاده به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. از مربیان، هم‌تیمی‌هایم و همه کسانی که در پشت صحنه تلاش کردند تا ما را به این سطح برسانند ممنونم. از هواداران هم بسیار تشکر می‌کنم که با حمایت فوق‌العاده آنها به این موفقیت‌ها دست یافتیم. قطعا در آینده باز هم موفقیت‌های بیشتری در انتظار فیورنتینا خواهد بود." 

دیدگاه‌ها