کد خبر : 1942823 | 19 خرداد 1402 ساعت 01:40 | 30.7K بازدید | 32 دیدگاه

جایزه فرپلی لالیگا به رئال رسید

رئال مادرید جایزه فرپلی لالیگا را به دلیل دریافت کمترین کارت زرد و قرمز دریافت کرد.

جایزه فرپلی لالیگا به رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، سفیدپوشان برای پایان فصل یک جایزه جالب توجه به دست آورده‌اند. رئال مادرید به دلیل دریافت کمترین کارت زرد و قرمز جایزه فرپلی لالیگا را از فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد. آن‌ها فصل گذشته هم این جایزه جالب توجه را به دست آورده بودند. 
شاگردان کارلو آنچلوتی با 80 امتیاز به کار خود پایان دادند و ویارئال (104) و اتلتیک (113) را از این نظر پشت سر گذاشتند. رتبه بندی جایزه فرپلی برعکس امتیازات شکل می‌گیرد. 
با هر کارت زرد یک امتیاز اضافه می‌شود و یک قرمز مستقیم سه امتیاز را به همراه دارد. این کارت‌ها فقط شامل بازیکنان نیست و همچنین به سرمربی و مربیان و اعضای کادرفنی هم تعلق می‎‌گیرد. 

1884800

مادرید فصل را به عنوان کم‌کارت‌ترین تیم به پایان رساند. بازیکنان این تیم 68 کارت زرد و دو کارت قرمز به دست آوردند که به طور میانگین کمتر از دو کارت در هر بازی بود. 
این دو اخراج به دلیل دو کارت زرد بود (کروس مقابل خیرونا و کارواخال برابر رئال سوسیداد). مادرید تنها تیمی بود که این فصل کارت قرمز مستقیم دریافت نکرد. 
تنها 6 بازیکن مادریدی مجبور شده‌اند برای محرومیت به دلیل دریافت 3 کارت زرد تحریم شوند: وینیسیوس (دو دوره)، سبایوس، مودریچ، ناچو، کاماوینگا و کارواخال. در این فصل 7 بازی وجود داشت که اعضای تیم رئال کارتی دریافت نکردند. 
مادرید تیمی بود که کمترین خطا را در مسابقات این فصل لالیگا انجام داد: 367 خطا، کمتر از 10 خطا در هر بازی.

دیدگاه‌ها